- tor dec 27, 2007 22:29
Apelsin skrev:kanske e jag otydlig - trycker jag hårdare så går verktyget rakt igenom knappen....så då har jag sabbat BÅDE pinne och halv knapp...Panakeia skrev:Du trycker för löst, det är slitsamt att trycka i knappar, så slitsamt att det nästan är värt att köpa blöjornazmurfan skrev:Trycker jag hårt så sitter knappen kvar på verktyget när jag släpperPanakeia skrev:ni som har testat knappressen - frå ni till det? för det gör inte jag...Två lager tyg verkar det som att de små knapparna klarar av bara.
har nog sabbat tio pinnar minst . utan att få i en endaste knapp - de fäster inte!!!!!
hur tunt ska tyget behöva vara för att man ska få det å fästa?
jag som hade tänkt å sätta knappar i mina pulbyxor bland annat - men det verkar ju helkört?
*hjälp*
Frågan är HUR sabbar du pinnarna? Trycker du inte ihop tillräckligt hårt eller trycker du ihop för hårt?
Det lär vara ett jämnt tryck och inte för hårt så blir det en bra knapp.
Trycker jag lösare så ramlar det av?!
Har försökt att trycka lösare först - kika över resultatet för att sedan trycka en gång till - för att inte få det för HÅRT......men inte fasen hjälper det - jag får i hanarna hyfsat men inte en enda hona har jag fått i - jag e nog uppe i 20 knappar nu?! e det jag som e världelös eller är det nått fel på mina knappar? jag börjar seriöst fundera alltså?