Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

linafelicia skrev:Hurra! Nu har sommarprogrammen börjat på P1. För mig innebär det obligatorisk stickning i hammoken eller soffan beroende på vädret 8) :D Fler som lyssnar och stickar?
Inte just på Sommar, men jag lyssnar mycket på ljudböcker och stickar. (Men jag kanske skulle ladda ner lite podradio med väl valda sommarpratare iofs..)
Användarens profilbild
Av melon
linafelicia skrev:Hurra! Nu har sommarprogrammen börjat på P1. För mig innebär det obligatorisk stickning i hammoken eller soffan beroende på vädret 8) :D Fler som lyssnar och stickar?
Det där låter lite främmande för mig. Hur menar du, barn+lyssna på radio+sticka? :roll: :lol:
melon skrev:
Det där låter lite främmande för mig. Hur menar du, barn+lyssna på radio+sticka? :roll: :lol:
Min minsting sover fortfarande middag och nu på sommaren får hon sova när jag ska lyssna på sommarprogrammet :wink: Det gäller att planera ordentligt. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sussry
linafelicia skrev:
Min minsting sover fortfarande middag och nu på sommaren får hon sova när jag ska lyssna på sommarprogrammet :wink: Det gäller att planera ordentligt. :Hahaa:

:Hahaa: :app: :Hahaa:
Smart!
Användarens profilbild
Av Innana
Vad produktiva ni är!
Själv har jag hunnit halvvägs på min sjal nu, den ska få följa med till Väddö nästa vecka. Det går snabbt, jag hinner nog en till innan sommaren är slut...:)
Användarens profilbild
Av Amaltea
melon skrev:
Jag fattar inte heller :hmm:
Av Ponyo
Innana skrev:Vad produktiva ni är!
Själv har jag hunnit halvvägs på min sjal nu, den ska få följa med till Väddö nästa vecka. Det går snabbt, jag hinner nog en till innan sommaren är slut...:)
Jag har också hunnit halvvägs. :D
Användarens profilbild
Av Ketronya
Jag är också ungefär halvvägs faktiskt :D
Användarens profilbild
Av melon
Min sjal är snart klar! Jag är på slutet av nystanet nu. Jag tänkte precis tipsa er om den för det är en enkel spetssjal för den som vill ha en utmaning med att börja sticka spets efter diagram. Men nu när jag skulle länka så såg jag att gratislänken försvann den 20 juni. Typiskt.

linafelicia skrev:
melon skrev:
Jag förstår ändå inte :lol: Har du inte en snart 5-åring som pratar hela tiden då?
melon skrev:Min sjal är snart klar! Jag är på slutet av nystanet nu. Jag tänkte precis tipsa er om den för det är en enkel spetssjal för den som vill ha en utmaning med att börja sticka spets efter diagram. Men nu när jag skulle länka så såg jag att gratislänken försvann den 20 juni. Typiskt.

linafelicia skrev:
melon skrev:
Jag förstår ändå inte :lol: Har du inte en snart 5-åring som pratar hela tiden då?
Jo, det förståss. Man har ju nästan sår i öronen. :lol: Men det gäller att hitta på något till honom att göra som håller honom sysselsatt. Hälla ut allt smålegot på golvet brukar funka.
Av Britt
Jag är också klar med sjal nr 2. Likadan som den första, men i annan färg. Har nu fotat den första med mobilen, men eftersom det var första kortet med den så har jag ingen aning om hur jag får in den i datorn än. Hav tålamod, det kommer väl! Så här ser modellen ut iaf: http://www.ullinek.se/visa_produkt.asp? ... lv%E4rmare Nu ska jag börja på sjal nr tre... Fast det ser ut att bli ett par vantar emellan :D !
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?