Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fjärilen skrev:
Ketronya skrev:
JinxLinda skrev:
Ketronya skrev: Vill du dela med dig av dina andra idéer med LP-skivorna? :D
jag tänkte prova göra smycken och bokstöd faktisk :D
Bokstöd var en cool ide, smycken har jag faktiskt också tänkt på, funderar lite på hur jag ska göra bara... Hur har du tänkt?
Men hur tänker ni att man gör bokstöd? Behöver det inte vara lite tyngd i bokstöd? :hmm:
Det finns ju såna bokstöd som är böjda som man för in en bit under böckerna, som det här typ: :D

Bild
Ketronya skrev:
Fjärilen skrev:
Ketronya skrev:
JinxLinda skrev:
Ketronya skrev: Vill du dela med dig av dina andra idéer med LP-skivorna? :D
jag tänkte prova göra smycken och bokstöd faktisk :D
Bokstöd var en cool ide, smycken har jag faktiskt också tänkt på, funderar lite på hur jag ska göra bara... Hur har du tänkt?
Men hur tänker ni att man gör bokstöd? Behöver det inte vara lite tyngd i bokstöd? :hmm:
Det finns ju såna bokstöd som är böjda som man för in en bit under böckerna, som det här typ: :D

Bild
Jo, jag kom det så där AHA när jag låg å skulle sova middag :)
Förra julen fick barnens kusiner 12 ärtpåsar i olika färger, sydde en påse typ gympakasse, sådan man drar ihop med snöre och gjorde en ficka utanpå. I fickan satte jag en lapp (inplastad) med förslag på lekar på ena sidan och råd om uppvärmning eller kylning av påsarna på andra sidan. I upphetsningen över alla presenter och allt paketrivande så dissades de rejält på julafton, men sedan så lekte de med dem hela juldagen.
Av ele
teres skrev:Förra julen fick barnens kusiner 12 ärtpåsar i olika färger, sydde en påse typ gympakasse, sådan man drar ihop med snöre och gjorde en ficka utanpå. I fickan satte jag en lapp (inplastad) med förslag på lekar på ena sidan och råd om uppvärmning eller kylning av påsarna på andra sidan. I upphetsningen över alla presenter och allt paketrivande så dissades de rejält på julafton, men sedan så lekte de med dem hela juldagen.
Jag tar gärna tips på ärtpåselekar. Låter kul.
noranora skrev:Efter tips här i tråden har Nora målat grytunderlägg
Bild
Åh vad fina! :D
Är det vanliga kakelplattor och spritpenna eller vad har ni använt?
Smultronbarn skrev:
noranora skrev:Efter tips här i tråden har Nora målat grytunderlägg
Bild
Åh vad fina! :D
Är det vanliga kakelplattor och spritpenna eller vad har ni använt?
Det är vanliga kakelplattor och porslinspenna (som härdas i ugn) och sedan har jag satt möbeltassar under (allt enligt tips jag fått här i tråden) :) (Köpt på Panduro)
Av ele
ett tips är att panduros porslinfärg går att använda på glas också, så man behöver inte köpa glasfärgen om man tex vill göra ljuslyktor utan det går bra med samma (porcelain 150) De skriver inte det längre för de vill väl sälja den andra färgen också ;) men från början fanns bara porslinsfärgen :)
ele skrev:ett tips är att panduros porslinfärg går att använda på glas också, så man behöver inte köpa glasfärgen om man tex vill göra ljuslyktor utan det går bra med samma (porcelain 150) De skriver inte det längre för de vill väl sälja den andra färgen också ;) men från början fanns bara porslinsfärgen :)
'

Aha! Tack.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 32

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?