Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
annikar skrev:
karro54 skrev:Jag kan inte hitta adressen till min bytesvän!!! :whut: :shock: :siishah:

Vem var det som skickade ut adresserna, var det ts??
Det var lotti som skickade adresserna!
Jag har just skickat ett pm till henne. Hoppas hon hinner skicka adressen. Tyvär rkommer jagvara hos mina föräldrar denna vecka och de harinternet ibland. När det blåser, snöar och ibland när det regnar så har d inget inernet och de har det bara efter kl 19. Så kära bytesvän om jag inte får iväg paketet innan den 20:e så lovar jag att kompensera det. Men jag tror nog att jag ska komma åt internet på nå´t sätt...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Min julklapp har anlänt!

Jag har skickat ett litet pm till min tomte med.
Användarens profilbild
Av Longing
Nu är mitt paket klart, så när som på rimmet :evil: är verkligen inte bra på att rimma, men det blir som det blir.

Vi har lite ändrade julplaner, så vi lämnar hemmet på söndag för färd mot mina föräldrar. Så frågan är hur långt min tomte kommit? Om det inte är skickat kanske det är bättre om det skickas till min mamma. Men hur fixar vi adressen?
Användarens profilbild
Av zandrama
Longing: Adressen kan du väl skicka till Lotti som kan vidarebefodra den till din tomte?

Ang pysselmaterialet så blev det två mittemellansaker och en liten bonus. Jag tror man får känna efter lite själv vad som är lagom. Det ska ju gärna gå att göra nåt av det iaf. Så mindre än tex 50 cm band eller 25*25 cm tyg är väl eg för litet för att kunna göra nåt vettigt. Tycker jag alltså!
Användarens profilbild
Av Stream
Mitt paket ligger packat och klart - i kylen :roll:

Vi åker bort över jul, men inte förrän efter att posten har kommit på måndag 8)
Användarens profilbild
Av Asia
:gaah:
Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag kanske inte hinner få mitt paket innan jul (åker till helsingborg på söndag). Men det funkar väl att öppna när jag kommer hem :D ..

Om min pysslare väldigt gärna vill skicka till Helsingborg så går det bra, du kan väl be en bulvan pma så skickar jag adressen..
Användarens profilbild
Av zandrama
Longings tomte har meddelat att paketet borde vara framme innan helgen. 8)
Av Emmiez
nu har jag fått en julklapp :vågen:
Tror jag vet vem det kan vara skall kolla lite till :D
Användarens profilbild
Av Asia
AnKa skrev:
Asia skrev::gaah:
Oj då går det inte bra?
jag hade sönder mitt pyssel! plan B får det bli, :roll:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 32

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?