Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
zmurfan skrev:
funshine skrev:ÖÖH har jag betalt? Skulle lägga in den extra tian också men när jag letade efter kontonummret hittade jag ingen betalning till det nummret. Vet att jag la in en betalning men den verkar inte ha kommit iväg. Eller har den det?
funshine, har du fått en summa över huvud taget? Känner mig lite osäker där eftersom jag inte vet vad jag har i knappväg till dig. Det har då inte kommit in några pengar från dig vad jag kan se.
Jag fick ett pm med 65+50 så det var det jag försökte betala in men jag måste ha blivit avbruten innan jag han få in den ordentligt. Men då väntar jag med att betala innan du vet om det finns extra knappar då?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Inga knappar idag heller.
Då hinner inte resten ut före jul iaf. Men det kan bli paket i mellandagarna istället.

Marcy, varsågod! :)

Funshine, kanske bäst du väntar lite med din inbetalning tills jag sett knapparna här. Jag hoppas de kommer imorgon.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Användarens profilbild
Av zmurfan
Av Mumskickan
Har hon sagt att hon har skickat dem?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Japp. Det har hon gjort. För en vecka sedan.
Användarens profilbild
Av Panakeia
ni som har testat knappressen - frå ni till det? för det gör inte jag...

har nog sabbat tio pinnar minst . utan att få i en endaste knapp - de fäster inte!!!!! :hopmad:

hur tunt ska tyget behöva vara för att man ska få det å fästa?

jag som hade tänkt å sätta knappar i mina pulbyxor bland annat - men det verkar ju helkört?

*hjälp*
Användarens profilbild
Av Panakeia
Panakeia skrev:ni som har testat knappressen - frå ni till det? för det gör inte jag...

har nog sabbat tio pinnar minst . utan att få i en endaste knapp - de fäster inte!!!!! :hopmad:

jag som hade tänkt å sätta knappar i mina pulbyxor bland annat - men det verkar ju helkört?

*hjälp*
puff
Användarens profilbild
Av aspen
Panakeia skrev:ni som har testat knappressen - frå ni till det? för det gör inte jag...

*hjälp*
jag har bara testat i 2 lager t-shirtärm ;-) och det funkade perfekt.
Hur blir det fel?
Användarens profilbild
Av zmurfan

*hjälp*
Två lager tyg verkar det som att de små knapparna klarar av bara.
Frågan är HUR sabbar du pinnarna? Trycker du inte ihop tillräckligt hårt eller trycker du ihop för hårt?
Det lär vara ett jämnt tryck och inte för hårt så blir det en bra knapp.
Användarens profilbild
Av Panakeia
zmurfan skrev:

*hjälp*
Två lager tyg verkar det som att de små knapparna klarar av bara.
Frågan är HUR sabbar du pinnarna? Trycker du inte ihop tillräckligt hårt eller trycker du ihop för hårt?
Det lär vara ett jämnt tryck och inte för hårt så blir det en bra knapp.
Trycker jag hårt så sitter knappen kvar på verktyget när jag släpper :wink:
Trycker jag lösare så ramlar det av?!
Har försökt att trycka lösare först - kika över resultatet för att sedan trycka en gång till - för att inte få det för HÅRT......men inte fasen hjälper det - jag får i hanarna hyfsat men inte en enda hona har jag fått i - jag e nog uppe i 20 knappar nu?! e det jag som e världelös eller är det nått fel på mina knappar? jag börjar seriöst fundera alltså?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Inga knappar idag heller. Har de fastnat i tullen? Det har gått nästan två veckor nu. Om man räknar effektiv tid som postgången har.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
zmurfan skrev:Inga knappar idag heller. Har de fastnat i tullen? Det har gått nästan två veckor nu. Om man räknar effektiv tid som postgången har.
Fast från England ska det inte vara någon tull.
Är ju nästan så att man funderar på om hon verkligen har skickat iväg dem eller om hon tagit det lugnt med alla helger som är nu.
Användarens profilbild
Av tinaw
Delfinen_78 skrev:
zmurfan skrev:Inga knappar idag heller. Har de fastnat i tullen? Det har gått nästan två veckor nu. Om man räknar effektiv tid som postgången har.
Fast från England ska det inte vara någon tull.
Är ju nästan så att man funderar på om hon verkligen har skickat iväg dem eller om hon tagit det lugnt med alla helger som är nu.
Fast postgången bara inom Sverige har ju varit lite si och så över helgerna nu, jag skulle nog inte fundera förrän om ett par veckor faktiskt.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?