Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

zmurfan skrev:
SaraLj skrev:Jag är nästan klar men jag åker bort på tisdag och kommer inte hem förren måndag! Hoppas att jag hinner klart i morgon kväll. Vad är straffet för att skicka för sent? Halshuggning?
Hoppas inte det för jag har inte börjat sytt än eftersom jag blev tvungen att tänka om när maken klippte sönder det jag tänkte använda.
:this: Den som inte är klar i tid får bjuda alla på tårta! :Hahaa:
Smultronbarn skrev:
zmurfan skrev:
SaraLj skrev:Jag är nästan klar men jag åker bort på tisdag och kommer inte hem förren måndag! Hoppas att jag hinner klart i morgon kväll. Vad är straffet för att skicka för sent? Halshuggning?
Hoppas inte det för jag har inte börjat sytt än eftersom jag blev tvungen att tänka om när maken klippte sönder det jag tänkte använda.
Jag bjuder alla som inte är klara och som kommer hit på kladdkaka när tiden är ute!!!
Trulsamin skrev:
Smultronbarn skrev:
zmurfan skrev:
Jag bjuder alla som inte är klara och som kommer hit på kladdkaka när tiden är ute!!!
:app: Sonen och jag kommer kanske förbi dig lite senare då... :wink: :lol:
zmurfan skrev:
:fnissa:
SÅ illa som halshuggning ska det väl ändå inte behöva bli - men ett pm till mottagaren kan ju vara schyst så att denne inte behöver sitta och vänta vid brevlådan helt i onödan alt. misstänka den stackars brevbäraren för väskstöld! :tumup:
Delar tillklippta och 2 fickor fastsydda. En med dragkedja och det är första gången någonsin som en dragkedjeficka sett snygg ut för mig.
Jag är på gång med min väska och ska bara komma på hur jag ska sy ihop den. Där krävs det lite tankeverksamhet tror jag.
Kajsabajsa skrev:Min är skickad :vågen:

Känner mig lite nervös faktiskt. Tänk om den inte blir gillad :roll:
Jag drömde häromdagen att jag fick en väska från dig.... :wink:

Tecken på att man hänger för mycket på SB? :oops:
zmurfan skrev:Jag har tänkt lite fel, men det kan nog funka ändå. Hoppas jag.
Jag har tänkt fullständigt fel så jag måste verkligen tänka till för att få det rätt :Hahaa: Men sånt är livet och i slutändan blir det nog bra även om det garanterat blir mer jobb att få ihop den i slutändan än vad jag räknat med :mrgreen:
Smultronbarn skrev:
zmurfan skrev:
Yes, jag som alltid letar ursäkter att få bjuda på tårta! (Hade hela bordet fullt av tårtor senast jag fyllde år.) Och jag har inte ens börjat på väskan, fast tänkte göra det nu - kanske ska vänta lite till då? ;)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?