Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Melon: Imorgon går ditt iväg..måste till svärisarna & låna skrivaren då vår fick slut färg :|

Johanna: Klart du vågar klippa! säger jag som aldrig sytt ett plagg :wink: Overlocken har stått så fint i mitt syrum i flera månader..bara provad 2-3 gånger :gomma:
Nu tänker du bara på tyg :wink: Färgen i skrivaren är slut & för att kunna skicka Schenkerpaketen måste jag skriva ut den där lappen man klistrar på..ingen tygfärgning här inte..just nu i alla fall :lol:
Shuna76 skrev:Nu tänker du bara på tyg :wink: Färgen i skrivaren är slut & för att kunna skicka Schenkerpaketen måste jag skriva ut den där lappen man klistrar på..ingen tygfärgning här inte..just nu i alla fall :lol:
Nä, jag fattade att det var till skrivaren men fick inte ihop det med att skicka paket. Men då har jag aldrig skickat med schenker heller. :wink:
Stora: Nej, inte än..vi är 4 yard kort om tyg så jag avvaktar några dagar till ifall det är mer på väg. Det påverkar dig & mammagumman då ni blir en yard kort ungefär & jag får inget tyg alls :( Men det kan vara mer på väg som sagt, vi får posten jättesent här.
Ok! Tänkte bara kolla :wink:
Shuna76 skrev:Stora: Nej, inte än..vi är 4 yard kort om tyg så jag avvaktar några dagar till ifall det är mer på väg. Det påverkar dig & mammagumman då ni blir en yard kort ungefär & jag får inget tyg alls :( Men det kan vara mer på väg som sagt, vi får posten jättesent här.
Emmamedhunden skrev:Hur har ni tvättat era tyger? funkar ullprogrammet i tvättmaskinen?
Funderar över precis samma sak! Och tvättar ni det innan ni syr i det? Kryper det på samma sätt som t.ex. bomull?
nakum skrev:
Emmamedhunden skrev:Hur har ni tvättat era tyger? funkar ullprogrammet i tvättmaskinen?
Funderar över precis samma sak! Och tvättar ni det innan ni syr i det? Kryper det på samma sätt som t.ex. bomull?
har tvättat mitt i maskin nu. vet inte om det krympte, inte synligt med bara ögat i allafall...
Emmamedhunden skrev:
nakum skrev:
har tvättat mitt i maskin nu. vet inte om det krympte, inte synligt med bara ögat i allafall...
Om det är samma slags tyg som i Loveybums och Muksuts ullwraps vill jag varna för att det blir rätt stumt och tråkigt när man kört det i tvättmaskin några gånger även om det är ullprogrammet med ulltvättmedel. Krympt har de inte gjort mer än marginellt men de blir liksom stumma och stela och inte alls sådär mjuka och gosiga som de var från början och som mitt sista par som jag bara tvättat för hand fortsatt vara.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?