Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

SaraLj skrev:Kan inte riktigt bestämma mig för om jag syr på universums fulaste väska eller om den är bohemcool... :roll:
:Hahaa:
Okej, jag är jättestolt över att jag syr så hållbart och noggrant
men det är ett h :hopmad: vete när man måste sprätta upp det igen!!!
Maken klippte en bit, en stor bit, och lagade sina jeans. Han tyckte han gjort ett fint jobb. Så berättade han vad han tagit för bit jeanslapp. Han hade klippt av en bit av min väska som jag håller på med.

Så jag måste börja om med min väska. Morr.
zmurfan skrev:Maken klippte en bit, en stor bit, och lagade sina jeans. Han tyckte han gjort ett fint jobb. Så berättade han vad han tagit för bit jeanslapp. Han hade klippt av en bit av min väska som jag håller på med.

Typiskt!
Jag har bara hunnit till att plocka ut tygerna. Inget har blivit sytt här hemma än, inte ens klippt ut mönstret. :(
Men nästa vecka ska det hinnas mellan tapetseringarna :?
zmurfan skrev:Maken klippte en bit, en stor bit, och lagade sina jeans. Han tyckte han gjort ett fint jobb. Så berättade han vad han tagit för bit jeanslapp. Han hade klippt av en bit av min väska som jag håller på med.

Åh nej, typiskt!
Förlåt zmurfan, men :Hahaa:
Snacka om optimal otur, han skulle va duktig och tänker att bra karl reder sig själv...och så går det så här...
:heart: till dig!
Åh jag lyckas inte hitta tiden till att få sy färdigt! Tror det blir lite ledsna miner som jag säger att jag hellre är hemma å syr än följer med på barnkalas va.... :roll: :fnissa: Eller nä, vad tusan! Det blir ju säkert tårta! :loving:
Och jag har också axelremmarna kvar, plus ihopsättning insida-utsida.
Kan inte riktigt bestämma mig hurdana axelband det ska va, kom just på ett nytt alternativ när det dök upp ett gammalt skärp som jag skulle skänka bort... hmmmm..... :hmm:
men fasen.. precis när jag skulle ta tag i väskan, så fick jag jätte "ågren", kände att det inte alls skulle bli så fint som jag först tänkt.. så jag vill fundera om lite.. men sedan fick jag för mig att flytta....och jag har inte fått med mig symaskinen än...

måste få hit den i veckan så att jag hinner klart till helgen..
Jag är nästan klar men jag åker bort på tisdag och kommer inte hem förren måndag! Hoppas att jag hinner klart i morgon kväll. Vad är straffet för att skicka för sent? Halshuggning?
SaraLj skrev:Jag är nästan klar men jag åker bort på tisdag och kommer inte hem förren måndag! Hoppas att jag hinner klart i morgon kväll. Vad är straffet för att skicka för sent? Halshuggning?
Hoppas inte det för jag har inte börjat sytt än eftersom jag blev tvungen att tänka om när maken klippte sönder det jag tänkte använda.
Jag ska börja i morgon...
Inget "tyg" framletat...har väl lite ideé om hur den "nog" ska se ut...
Får se var detta slutar
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?