Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Melon: Ja, trikå med ugglor, kantband & ull..men det blir packat ikväll när ligisterna sover :)

Det stora paketet var resten av ullen..borde vara resten i alla fall med den tyngden. Ska se om jag kan klippa ikväll...om lillan vill sova, annars blir det imorgon.
ja fattar inte, är det nåt strul med det som ska till mig? :hmm:

jag vill helst ha hel bit ska försöka sy till mig.
Emmiez: Nädå, inget strul :) Men jag har två bitar här som nån av de som tänkt sy blöjbyxor/småttingkläder kke kan ta i första hand. Det paketet jag fick idag verkar vara på stora bitar..10-12 yard vardera, men det kan hända att det blir mindre bitar i slutet därför vill jag att de som kan tänka sig 1 yards bitar säger till...annars får vi gå i turordning helt enkelt.
Jag kan också tänka mig delade bitar, ska bli blöjbyxor, fuskpolo och byxor, det mesta till Thor. :D
Det blir nog inget över..just nu är jag 4 yard kort, men ett till paket är på väg hoppas jag. Det berör f.n mig, som blir utan, storalillajag & mammagumman som inte får fulla 5 yard. Jag har förvarnat cooptjejen dock, men vi avvaktar lite. Posten kommer som sagt sent här & de andra paketen har trillat in en om dagen under veckan så det är inte omöjligt att ett till kommer.
Nu har jag pmat alla vars paket är klara. Ni som har möjlighet att betala in tills imorgon får era paket skickade då. Om ni vill får ni gärna lägga på en femma på summan för jag fick ut & shoppa packningsmaterial till flera av era paket. Men det är helt valfritt & jag lär inte märka vems som gör det & inte för nu är jag helt snurrig av allt tygklippande & räknande & packande :hellu:
Shuna76 skrev:Nu har jag pmat alla vars paket är klara. Ni som har möjlighet att betala in tills imorgon får era paket skickade då. Om ni vill får ni gärna lägga på en femma på summan för jag fick ut & shoppa packningsmaterial till flera av era paket. Men det är helt valfritt & jag lär inte märka vems som gör det & inte för nu är jag helt snurrig av allt tygklippande & räknande & packande :hellu:
Har du missat mig eller väntar tyget på påse än? 8)
Idag har jag skickat till de som betalat, inte Schenkerpaket dock. Ni kan väl kika på era paket när de kommer för jag verkar ha räknat fel på fraktkostnaden på en del paket så vill ni får ni gärna betala in mellanskillnaden sen så jag slipper gå back :wink:

Edit: Alla 60:- porton ska vara 84:- Blev visst lite för mycket matematik för min hjärna på en gång :oops:
Senast redigerad av Shuna76 den mån jan 18, 2010 14:04, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?