Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HH
å nu är mössan klar!! (ja lite fästa trådar kvar, men det är ju sååå tråkigt..men snart snart) Jag tror det får bli en lite liten bonus oxå med sickad....undrar om man hinner.... ja jo kankse, det får nog bli en lite bonus!!! Det är jju sååå roligt det här med mössor, skulle kunna göra hur många som helst!!!!!!!! (bara jag slapp fästa trådarna!)

(haha nu kom det rätt råkade skriva in möss medelandet i smycke bytes tråden... ja så är det när man är lite snurriig i bollen och har för många trådar att hålla i!)
Av Annamamman
4ungar Ej Sänt - Ej Fått
aina Ej Sänt - Ej Fått
Annamamman Sänt - Ej Fått
annelie Ej Sänt - Ej Fått
Annika E Ej Sänt - Ej Fått
Asereth Ej Sänt - Ej Fått
binaem Ej Sänt - Ej Fått
corona Sänt - Ej Fått
Emmiez Ej Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Ej Sänt - Ej Fått
glis Ej Sänt - Ej Fått
HH Ej Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
kleopatrina Ej Sänt - Ej Fått
knyttet & K Ej Sänt - Ej Fått
kvarnvik Ej Sänt - Ej Fått
LisaMarie Ej Sänt - Ej Fått
lotti Ej Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Ej Fått
Maerion Sänt - Ej Fått
Marion Ej Sänt - Ej Fått
mimme Ej Sänt - Ej Fått
noranora Ej Sänt - Ej Fått
pejgan Ej Sänt - Ej Fått
Sassi Sänt - Ej Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Ej Fått
sofiutane Ej Sänt - Ej Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Ej Fått
suskiv Ej Sänt - Ej Fått
zandrama Ej Sänt - Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Ej Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar!
Användarens profilbild
Av Marion
Och jag passar på att påminna om att jag sitter i Estland och får inte min mössa förrän någon från min svenska familj kommer hit :(.

Jag har köpt garn, nu behöver jag bara köpa stickor och sätta igång :).
Av Nettan
Marion skrev:Och jag passar på att påminna om att jag sitter i Estland och får inte min mössa förrän någon från min svenska familj kommer hit :(.

Går det inte att de zkickar mözzan till dig där du bor?
Fungerade bra att zkicka (en finfin) dizktraza från dig och till Göteborg. :D
Av Nettan
Marion skrev:Och jag passar på att påminna om att jag sitter i Estland och får inte min mössa förrän någon från min svenska familj kommer hit :(.

Går det inte att de zkickar mözzan till dig där du bor?
Fungerade bra att zkicka (en finfin) dizktraza från dig och till Göteborg. :D
Användarens profilbild
Av zingo

Har den kommit dit då ? till dina släktingar menar jag! :)
:oops: Nu har jag avslöjat vem jag skickat till men jag var lite :hmm: på adressen när jag såg vart du bodde på riktigt :)
Senast redigerad av zingo den mån sep 15, 2008 20:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Asså nu har jag läst i den här tråden hur många gånger som helst och glömt att visa den fina mössan jag fick av exiteme.

Bilden har funnits i kameran sen i fredags. (tror jag det var) Men från att stoppa kabeln i kameran och dra in bilden i datorn och sen ladda upp den tog flera dagar. Idag har jag ÄNTLIGEN fått in bilden i datorn och upp i mitt bildgalleri. Så nu kan jag visa er mössan. Bilden är väl inte den bästa men det är så svårt att fota sig själv.

Ni får sno på huvvet för jag ids inte sno på bilden.
Bild
Användarens profilbild
Av sofiutane
zmurfan skrev:Asså nu har jag läst i den här tråden hur många gånger som helst och glömt att visa den fina mössan jag fick av exiteme.

Bilden har funnits i kameran sen i fredags. (tror jag det var) Men från att stoppa kabeln i kameran och dra in bilden i datorn och sen ladda upp den tog flera dagar. Idag har jag ÄNTLIGEN fått in bilden i datorn och upp i mitt bildgalleri. Så nu kan jag visa er mössan. Bilden är väl inte den bästa men det är så svårt att fota sig själv.

Ni får sno på huvvet för jag ids inte sno på bilden.
Bild
Gud vilken häftig!!
Användarens profilbild
Av zingo
zmurfan skrev: Bild
8) Snygg!!!
Användarens profilbild
Av Marion
zingo skrev:
Har den kommit dit då ? till dina släktingar menar jag! :)
:oops: Nu har jag avslöjat vem jag skickat till men jag var lite :hmm: på adressen när jag såg vart du bodde på riktigt :)
Hihi, hoppsan :lol:! Vad kul att just du skickat mössa till mig, dig har jag ännu inte riktigt blivit "kompis" med (alltså att jag har koll på antal barn och bostadsort och sysselsättning mm).
Jag ska höra med mamma imorgon om det har kommit paket från dig :). Du kanske kan pm-a mig ditt namn, då har hon lättare att se vem som skickat?

Anledningen till att jag låter skicka till min mammas adress är att det är dyrare om man ska skicka brev ut från Sverige :?. Att skicka saker från Estland kostar ungefär lika mycket som att skicka brev inom Sverige.
Det skulle vara för mycket begärt av mig att någon ska lägga ut en massa pengar när det går nästan lika bra att skicka till min mamma. Det är bara det att jag får vänta lite innan jag får min mössa :).
Användarens profilbild
Av Marion
Och glömde ju att säga att man får nästan prestationsångest av den här tråden, alla gör och får så fina mössor!
Av Kleopatrina
Marion skrev:Och glömde ju att säga att man får nästan prestationsångest av den här tråden, alla gör och får så fina mössor!
:iagree:
har prexis gjort klart mössan, men alla jag sett bilder på var så fiiina att jag inte undrar om jag borde göra en ny... eller en bonusmössa (fick fler än en persons storlek) för att kompensera. Haha, kvantitet ist för kvalitet. Nej, så illa är det nog inte. Men jag får sova på saken lite, innan jag skickar iväg den.
Hursom så var det oväntat kul att göra mössan, så det blir nog några i julklapp till oskyldiga nära och kära.
Och ev att jag blir med på något annat byte (ngn som har mönster till ett pocketbokfodral, vill minnas att det är nästa byte)
Av Smultronbarn
4ungar Ej Sänt - Ej Fått
aina Ej Sänt - Ej Fått
binaem Ej Sänt - Ej Fått
corona Sänt - Ej Fått
Emmiez Ej Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Ej Sänt - Ej Fått
glis Ej Sänt - Ej Fått
HH Ej Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
lotti Ej Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Ej Fått
Maerion Sänt - Ej Fått
Marion Ej Sänt - Ej Fått
mimme Ej Sänt - Ej Fått
pejgan Ej Sänt - Ej Fått
Sassi Sänt - Ej Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Ej Fått
suskiv Ej Sänt - Ej Fått
zandrama Ej Sänt - Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Ej Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar!
Av Smultronbarn
Idag fick jag en jättefin lila Åremössa! :vågen: :loving:
Tack snälla Annamamman! :D

Den passade otroligt bra. Hoppas jag gjorde rätt "häng" på den. (Provade faktiskt att vika kanten bara för skojs skull, men då blev det mer "tantbadmössa" av den, och det var nog inte meningen. :lol:). Ska prova den imorgon bitti, nu på dan är det nog lite för varmt för den.
Av sarah*
Fick min mössa idag och jag älskar den. Bild kommer senare under dagen.

4ungar Ej Sänt - Ej Fått
aina Ej Sänt - Ej Fått
binaem Ej Sänt - Ej Fått
corona Sänt - Ej Fått
Emmiez Ej Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Ej Sänt - Ej Fått
glis Ej Sänt - Ej Fått
HH Ej Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
lotti Ej Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Ej Fått
Maerion Sänt - Ej Fått
Marion Ej Sänt - Ej Fått
mimme Ej Sänt - Ej Fått
pejgan Ej Sänt - Ej Fått
Sarah* Ej sänt - Fått
Sassi Sänt - Ej Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Ej Fått
suskiv Ej Sänt - Ej Fått
zandrama Ej Sänt - Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Ej Sänt - Fått
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 33

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?