- fre nov 04, 2011 09:54

melon skrev:glis skrev:Föresten Melon: När vi träffades sist och du berättade om alla fina stickor drabbades jag av plötslig dövhet, jag har ju nästan komplett uppsättning knitpicks, jag vill INTE höra att det finns bättre!Har du inte hört? Tydligen så hade tillverkaren problem med fusk i metallegeringarna så alla deras snitsiga metallfästen på alla deras stickor rostade ihop, på en natt. Det var en mångmiljadärssvindlare som drev företaget och han hade med flit blandat ut metallen med skrot för att sänka tillverkningskostnaderna, och ett par dagar innan metallen blev oduglig då plockade han ut allt värdefullt ur företaget och försvann. Ingen har sett honom sen dess, företaget gick i konken och alla snälla stickerskor fick inget tillbaka för pengarna de lagt på helt värdelösa stickor. Har du hört vilken historia!
Så, var nu nöjd med din nästan kompletta uppsättning knit picks!
/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.