Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
:Hahaa:
melon skrev:
glis skrev:Föresten Melon: När vi träffades sist och du berättade om alla fina stickor drabbades jag av plötslig dövhet, jag har ju nästan komplett uppsättning knitpicks, jag vill INTE höra att det finns bättre! :hopmad:
Har du inte hört? Tydligen så hade tillverkaren problem med fusk i metallegeringarna så alla deras snitsiga metallfästen på alla deras stickor rostade ihop, på en natt. Det var en mångmiljadärssvindlare som drev företaget och han hade med flit blandat ut metallen med skrot för att sänka tillverkningskostnaderna, och ett par dagar innan metallen blev oduglig då plockade han ut allt värdefullt ur företaget och försvann. Ingen har sett honom sen dess, företaget gick i konken och alla snälla stickerskor fick inget tillbaka för pengarna de lagt på helt värdelösa stickor. Har du hört vilken historia!

Så, var nu nöjd med din nästan kompletta uppsättning knit picks! :mrgreen:
Av Ponyo
MuuM skrev::Hahaa:
melon skrev:
glis skrev:Föresten Melon: När vi träffades sist och du berättade om alla fina stickor drabbades jag av plötslig dövhet, jag har ju nästan komplett uppsättning knitpicks, jag vill INTE höra att det finns bättre! :hopmad:
Har du inte hört? Tydligen så hade tillverkaren problem med fusk i metallegeringarna så alla deras snitsiga metallfästen på alla deras stickor rostade ihop, på en natt. Det var en mångmiljadärssvindlare som drev företaget och han hade med flit blandat ut metallen med skrot för att sänka tillverkningskostnaderna, och ett par dagar innan metallen blev oduglig då plockade han ut allt värdefullt ur företaget och försvann. Ingen har sett honom sen dess, företaget gick i konken och alla snälla stickerskor fick inget tillbaka för pengarna de lagt på helt värdelösa stickor. Har du hört vilken historia!

Så, var nu nöjd med din nästan kompletta uppsättning knit picks! :mrgreen:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av MuuM
kvarnvik skrev:
glis skrev:
MuuM skrev:Är snart på Syfestivalen!
Letade efter "gilla" knappen. Det är inte utan att man skulle velat vara med...
i februari? :D
Komsi, komsi! :app:
Sjalette skrev:Jag följer mönstret jätte duktigt men det enda det blir är ett virrvarr, och jag blir mest irriterad. :roll: Finns det något enkelt mönster man kan använda för att sticka en sjal? Typ något för en nybörjare som vill lära sig följa mönster sakta men säkert? Kom med tiiips!!
Här är den allra enklaste av trekantssjalar!!

http://clarastickar.blogspot.com/2010/1 ... ggrad.html
Jag håller på med en sån här kofta http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... =2&lang=se eller ja, jag har gjort den till en tröja (som kommer bli för stor). Och nu när segstickaren ääääntligen kommit upp till armhålan, och ska börja sticka på ärmarna, så inser jag ju att jag inte har strumpstickor i rätt storlek. Jaja, inga problem, jag har en garnbutik i huset *lyx och livsfarligt*. Som såklart har stängt! Och den andra dyrgarnbutiken har oxå stängt!!!! Vafan, nu måste jag vänta tills på måndag innan jag kan köpa stickor :evil:
Och min reginamössa blir så ful att den vill jag inte ens sticka på. Suck och stön!
husmodern skrev:Jag håller på med en sån här kofta http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... =2&lang=se eller ja, jag har gjort den till en tröja (som kommer bli för stor). Och nu när segstickaren ääääntligen kommit upp till armhålan, och ska börja sticka på ärmarna, så inser jag ju att jag inte har strumpstickor i rätt storlek. Jaja, inga problem, jag har en garnbutik i huset *lyx och livsfarligt*. Som såklart har stängt! Och den andra dyrgarnbutiken har oxå stängt!!!! Vafan, nu måste jag vänta tills på måndag innan jag kan köpa stickor :evil:
Och min reginamössa blir så ful att den vill jag inte ens sticka på. Suck och stön!
Du har ingen rundsticka så du kan sticka magic loop? Annars brukar det kunna finnas strumpstickor på ica och coop.
pulibus skrev:
husmodern skrev:Jag håller på med en sån här kofta http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... =2&lang=se eller ja, jag har gjort den till en tröja (som kommer bli för stor). Och nu när segstickaren ääääntligen kommit upp till armhålan, och ska börja sticka på ärmarna, så inser jag ju att jag inte har strumpstickor i rätt storlek. Jaja, inga problem, jag har en garnbutik i huset *lyx och livsfarligt*. Som såklart har stängt! Och den andra dyrgarnbutiken har oxå stängt!!!! Vafan, nu måste jag vänta tills på måndag innan jag kan köpa stickor :evil:
Du har ingen rundsticka så du kan sticka magic loop? Annars brukar det kunna finnas strumpstickor på ica och coop.
Magicwhat? Det här får du förklara! :vågen:
Av Ponyo
husmodern skrev:
pulibus skrev:
Har du missat detta! :siishah: :D
Helt underbart toppenbra:
http://www.youtube.com/watch?v=BtBSmxGomPk
husmodern skrev:
pulibus skrev:
Googla magic loop så får du upp massor, jag sitter på mobilen så jag kan inte länka, men behärskar man magic loop är strumpstickor onödiga.. (bra för mig som avskyr strumpstickor) :vågen:
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?