Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle klippa ikväll, men de två minsta verkar inte alls trötta trots dagispremiären idag så det får bli imorgon när det inte är hemma & rumlar runt i tyget :lol:
Nu håller jag på att klippa, men med bara ögonmåttet så tror jag inte att detta är allt..det känns mindre än 47 yard så det kommer fler paket. Frågan är då, ska jag gå efter listan=turordning eller ska jag klippa efter vem som behöver sitt först? Vad tycker ni? :help:

Sen kan jag tala om att alla inte kommer att få sitt tyg på hel bit, i mesta möjliga mån kommer jag att klippa allt i ett stycke, men det går inte helt eftersom tyget är delat. Så ni som ska göra blöjbyxor eller små kläder kan väl säga till om det går bra att få ert tyg på 1 yrds bitar.
Nej, det blir inte en massa korta, men några beroende på hur hon klippt det..tydligen måste hon dela rullen för att kunna frakta det annars skulle frakten kosta massor extra. Dessa har jag klippt till:

Melon
Kosmos
AnnaBanana
Ashe
DsJohanna (Coronas)

Nu har jag ca 2 yard kvar uppdelat på två bitar 135cm +65cm..Vem kan tänka sig dem?
Mammagumman & storalillajag är näst på tur, men de har 5 yards bitar så det blir knasigt..äpple har 4 yard & Britt tror jag inte behöver mindre bitar, eller? Sen är det teres, Botilda, Nakum, Emmiez & Msmorrison i turordning.

Det är mycket möjligt att de andra paketen kommer idag, vår postgubbe kommer inte förrän vid halv 3. Dessa två kom måndag & tisdag, men jag fattade inte vad det var i dem för de var felmärkta viktmässigt så jag väntade tills igår med att hämta ut dem båda..då blev jag för nyfiken :lol:
Shuna76 skrev:Nej, det blir inte en massa korta, men några beroende på hur hon klippt det..tydligen måste hon dela rullen för att kunna frakta det annars skulle frakten kosta massor extra. Dessa har jag klippt till:

Melon
Kosmos
AnnaBanana
Ashe
DsJohanna (Coronas)

Nu har jag ca 2 yard kvar uppdelat på två bitar 135cm +65cm..Vem kan tänka sig dem?
Mammagumman & storalillajag är näst på tur, men de har 5 yards bitar så det blir knasigt..äpple har 4 yard & Britt tror jag inte behöver mindre bitar, eller? Sen är det teres, Botilda, Nakum, Emmiez & Msmorrison i turordning.

Det är mycket möjligt att de andra paketen kommer idag, vår postgubbe kommer inte förrän vid halv 3. Dessa två kom måndag & tisdag, men jag fattade inte vad det var i dem för de var felmärkta viktmässigt så jag väntade tills igår med att hämta ut dem båda..då blev jag för nyfiken :lol:
Glöm inte emmamedhunden som köpte mina 3 yards (eller har hon sålt dem vidare kanske...)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?