Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Nebulosa skrev:
corona skrev:Här är "min" gamla tråd: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... crapprylar
Med det bytet vi hade då.
Jag missade ju det bytet då. och ville se bilder på det ni skickade. Fick inte se. :lol:

140 g hade du satt som gräns, fick man med mycket då?
Jag skickade en hel massa "småplock" och jag fick iväg en hel del.
I utbyte fick jag ett antal ursnygga pappersark men då blev det inte lika mycket "småkrafs".
Användarens profilbild
Av KaIi
Nebulosa skrev:Jag tog förresten med kort till jobbet och har sålt hela 6 stycken. :mrgreen: :vågen:
Fick beställning på att göra ett bröllopskort också. Skitkul!

Mitt scrappande har inte varit så omfattande mest p.g.a. att jag inte vet vad jag ska göra av med allt jag skapar. Så det är roligt att andra tycker och vill ha/köpa dem.

Nu vill jag göra MASSOR av kort. :tumup:
Jag har funderat på att sälja julkort, jag vet nämligen att folk är intresserade.
Vad är rimligt att ta för ett kort?
Av FruFrid
KaIi skrev:
Nebulosa skrev:Jag tog förresten med kort till jobbet och har sålt hela 6 stycken. :mrgreen: :vågen:

Mitt scrappande har inte varit så omfattande mest p.g.a. att jag inte vet vad jag ska göra av med allt jag skapar. Så det är roligt att andra tycker och vill ha/köpa dem.

Jag har funderat på att sälja julkort, jag vet nämligen att folk är intresserade.
Beror lite på hur stora de är, om du skickar med kuvert, om de är mycket dekorerade osv. Ibland har jag hört 3 x materialkostnad. Annars brukar många kortmakare sälja för runt 40kr (för kort i storleken 15x15cm). Ev. 3 för 100kr.
Användarens profilbild
Av KaIi
FruFrid skrev:
KaIi skrev:

Beror lite på hur stora de är, om du skickar med kuvert, om de är mycket dekorerade osv. Ibland har jag hört 3 x materialkostnad. Annars brukar många kortmakare sälja för runt 40kr (för kort i storleken 15x15cm). Ev. 3 för 100kr.
Tack, det låter alldeles utmärkt. :tumup:
Användarens profilbild
Av KaIi
Nebulosa skrev:
FruFrid skrev:
KaIi skrev:

Jag tog 30:- för kort på 15*15. Sen sålde jag ett bröllopskort på 10*15 för 50:-
Tycker själv att det är för lite och tänkte sätta 40:- styck för men tordes inte.
Vågar inte heller.
Av någon anledning så känns det som att man ska ligga billigt bara för att man gör grejerna själv.
Kanske bara sitter i skallen på mig, men det sitter tillräckligt för att jag inte skulle våga.
Dock så skull jag inte reagera alls om någon annan tog 40 kronor för ett kort, underligt. :?
Användarens profilbild
Av sofiutane
Sätter en tass här för att inte missa om det blir nåt byte. Håller på lite sporadiskt men har nu fått pysselsuget tillbaka. :app:
Av FruFrid
Här scrappas det en hel del just nu. Hur går det för er andra?
Användarens profilbild
Av annelithor
*stor tass* just nu hinner jag dock INGET! Men här är ett försök till digiscrapp

Bild
Användarens profilbild
Av jenn79
annelithor skrev:*stor tass* just nu hinner jag dock INGET! Men här är ett försök till digiscrapp

Bild
snygg :vågen: :love:
Användarens profilbild
Av jenn79
FruFrid skrev:Här scrappas det en hel del just nu. Hur går det för er andra?
Inte allsskulle jag säga. Har gjort nåhra under hösten. Och det har vart jättekul! Men ja, jag hoppas tiden ska infinna sej en dag :tumup:
Användarens profilbild
Av KaIi
annelithor skrev:*stor tass* just nu hinner jag dock INGET! Men här är ett försök till digiscrapp

Bild
Fin! :heart:

Jag skrappar inte alls just nu.
Draken är ju hemma med mig om dagarna och av vissa anledningar så behöver jag inte hjälp av en tvååring med att scrappa. :?
När barnen lagt sig skulle jag kunna scrappa OM det inte vore för att Livia von Korvas vill ligga och tutta istället. :hmm:
Användarens profilbild
Av annelithor
jenn79 skrev:

Bild
snygg :vågen: :love:
Tack - mitt första digiscrapp försök, strax efter att liten Lova kom till världen - nu har tiden jag hade försvunnit på något mystiskt sätt. Undrar om det kommer bli några minuter alls kvar när man skaffar sig en 3e bebis :)
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea: Jag tycker det låter som normala scrapp-planer :vågen: :heart:
Jag har gjort första året album till ena barnet iaf :Hahaa: SEn ligger jag ohjälpligt efter.

Men oj vad kul det är och man får så mycket energi och ork när man sitter :heart:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?