- tis mar 12, 2013 20:20
Om man vill läsa en bok om nordisk stickning kan man göra det här: http://issuu.com/vibekelind/docs/strikm ... ode=window
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kvarnkvik skrev:Om man vill läsa en bok om nordisk stickning kan man göra det här: http://issuu.com/vibekelind/docs/strikm ... ode=windowDen boken är riktigt jättebra!
Juliusdotter skrev:Montego hjälp?! Fick igår ett meddelande om att del 5 var uppdaterad, men det var väll ändå del 4 vi fick förra veckan (eller har jag tappat räkningen?)?Jag har kollat i kalendern och det va del 4 vi fick förra veckan, vet inte om femman kom tidigare för att man kunde göra den delen större?
kvarnkvik skrev:Om man vill läsa en bok om nordisk stickning kan man göra det här: http://issuu.com/vibekelind/docs/strikm ... ode=windowFör en tid sedan lånade jag den på svenska på biblioteket.
mly skrev:Jo, så var det. Det har kommit två delar på kort tid, en 4 och en 5.Juliusdotter skrev:Montego hjälp?! Fick igår ett meddelande om att del 5 var uppdaterad, men det var väll ändå del 4 vi fick förra veckan (eller har jag tappat räkningen?)?Jag har kollat i kalendern och det va del 4 vi fick förra veckan, vet inte om femman kom tidigare för att man kunde göra den delen större?
MuuM skrev:Blev klarhet när jag fick sitta ner vid datorn, mobilsurf har begränsningar.mly skrev:Jo, så var det. Det har kommit två delar på kort tid, en 4 och en 5.Juliusdotter skrev:Montego hjälp?! Fick igår ett meddelande om att del 5 var uppdaterad, men det var väll ändå del 4 vi fick förra veckan (eller har jag tappat räkningen?)?Jag har kollat i kalendern och det va del 4 vi fick förra veckan, vet inte om femman kom tidigare för att man kunde göra den delen större?
Rawa skrev:Jag stickade en uppifrån-o-ner topp till sommarn i garn från zandrama:
melon skrev:En fråga till er som deltagit i knitalonger: Hur har de fungerat? Vore det tänkbart att ha en KAL i bloggform där varje del läggs ut som ett inlägg? Den enda interaktionen blir ju i såna fall genom kommentarsfältet, och bloggen skulle uppdateras med inlägg som inte handlade om KALen.Åh vad roligt
Jag funderar på att ha Koftan Stig som en KAL, för att få en direkt respons på hur projektet går och vad folk tycker är svårt i mönstret. Det vore också en bra sporre för mig att skriva klart mönstret, för som det är nu krävs det en hel del omarbetning och ny struktur.
mly skrev:Jag tänker på att hålla mängden av arbete för mig nere, plus att bloggen är mer tillgänglig än ravelry.melon skrev:En fråga till er som deltagit i knitalonger: Hur har de fungerat? Vore det tänkbart att ha en KAL i bloggform där varje del läggs ut som ett inlägg? Den enda interaktionen blir ju i såna fall genom kommentarsfältet, och bloggen skulle uppdateras med inlägg som inte handlade om KALen.Åh vad roligt
Jag funderar på att ha Koftan Stig som en KAL, för att få en direkt respons på hur projektet går och vad folk tycker är svårt i mönstret. Det vore också en bra sporre för mig att skriva klart mönstret, för som det är nu krävs det en hel del omarbetning och ny struktur.![]()
Är det svårt att göra en ravelry grupp då?
melon skrev:Jag tycker att det borde fungera med bloggen, men det är ju lite svårare att få till diskutioner om det skulle uppstå några problem.mly skrev:Jag tänker på att hålla mängden av arbete för mig nere, plus att bloggen är mer tillgänglig än ravelry.melon skrev:En fråga till er som deltagit i knitalonger: Hur har de fungerat? Vore det tänkbart att ha en KAL i bloggform där varje del läggs ut som ett inlägg? Den enda interaktionen blir ju i såna fall genom kommentarsfältet, och bloggen skulle uppdateras med inlägg som inte handlade om KALen.Åh vad roligt
Jag funderar på att ha Koftan Stig som en KAL, för att få en direkt respons på hur projektet går och vad folk tycker är svårt i mönstret. Det vore också en bra sporre för mig att skriva klart mönstret, för som det är nu krävs det en hel del omarbetning och ny struktur.![]()
mly skrev:Du har nog helt rätt. Om det är många som hänger på, det kanske det inte alls blir och då är det ju onödigt, kan jag skapa en grupp på ravelry också. Men jag vill nog publicera delarna på bloggen.melon skrev:Jag tycker att det borde fungera med bloggen, men det är ju lite svårare att få till diskutioner om det skulle uppstå några problem.mly skrev:Jag tänker på att hålla mängden av arbete för mig nere, plus att bloggen är mer tillgänglig än ravelry.melon skrev:En fråga till er som deltagit i knitalonger: Hur har de fungerat? Vore det tänkbart att ha en KAL i bloggform där varje del läggs ut som ett inlägg? Den enda interaktionen blir ju i såna fall genom kommentarsfältet, och bloggen skulle uppdateras med inlägg som inte handlade om KALen.Åh vad roligt
Aborre skrev:Absolut! Men de brukar bli svårare att följa på grund av strukturen på bloggarna, på ravelry kan man citera varann som här och skapa olika trådar vilket underlättar att föra olika diskussioner parallellt.melon skrev:mly skrev:Du har nog helt rätt. Om det är många som hänger på, det kanske det inte alls blir och då är det ju onödigt, kan jag skapa en grupp på ravelry också. Men jag vill nog publicera delarna på bloggen.melon skrev:Jag tycker att det borde fungera med bloggen, men det är ju lite svårare att få till diskutioner om det skulle uppstå några problem.mly skrev:Jag tänker på att hålla mängden av arbete för mig nere, plus att bloggen är mer tillgänglig än ravelry.melon skrev:En fråga till er som deltagit i knitalonger: Hur har de fungerat? Vore det tänkbart att ha en KAL i bloggform där varje del läggs ut som ett inlägg? Den enda interaktionen blir ju i såna fall genom kommentarsfältet, och bloggen skulle uppdateras med inlägg som inte handlade om KALen.Åh vad roligt
Det brukar kunna bli vilda diskussioner på bloggar också
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?