Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
sirisirius skrev:
corona skrev:Jag tror att jag har drabbats av ngn form av blackout :shock:
Jag känner mig helt nollställd... :?
Vad ska jag göra?
Haha... jag är nästan på samma ställe och dagarna tickar på! :shock:
Ta't lugnt! Jag har inte ägnat det en tanke än. Försöker få in en massa Naturkunskap i skallen i stället. :)
Nästa vecka ska jag börja fundera iaf.
Användarens profilbild
Av Monia
Idag fick jag ett paket från stoff o stil med lite grejer till mitt pyssel :D
Användarens profilbild
Av aneeha
Några idéer om nån av er ska pyssla till mig :lol: :lol: :lol:

(kan kanske användas som allmän input...)

jag blir glad av allt hempysslat och skulle till exempel gärna ta emot:

*en sån där upphängbar tygcylinder med resår längst ner som man kan förvara plastkassar eller likande i
*en solhatt (stl 59)
*ett solglasögonfodral (gud vad kletiga de är varje gång de ska användas - de ligger i bilen)
*ett pocketfodral
* En liten väska med långt axelband som man kan förvara nystanet i när man går och virkar/stickar med bebis på ryggen (eller så kan man ha babylarmet i den när man saknar byxfickor eftersom clipset är trasigt)
* näsduksfodral
* Nåt att vira runt halsen

Nån annan som vill bidra med idéer till de stackars rådvilla??
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vet (ungefär) vad jag ska göra. Men det är ju så nervöst, tänk om hon inte gillar det! Eller inte har nån användning för det! :shock:
Användarens profilbild
Av Monia
aneeha skrev:Några idéer om nån av er ska pyssla till mig :lol: :lol: :lol:

(kan kanske användas som allmän input...)

jag blir glad av allt hempysslat och skulle till exempel gärna ta emot:

*en sån där upphängbar tygcylinder med resår längst ner som man kan förvara plastkassar eller likande i
*en solhatt (stl 59)
*ett solglasögonfodral (gud vad kletiga de är varje gång de ska användas - de ligger i bilen)
*ett pocketfodral
* En liten väska med långt axelband som man kan förvara nystanet i när man går och virkar/stickar med bebis på ryggen (eller så kan man ha babylarmet i den när man saknar byxfickor eftersom clipset är trasigt)
* näsduksfodral
* Nåt att vira runt halsen

Nån annan som vill bidra med idéer till de stackars rådvilla??
Bra ide... ska fundera lite och återkomma med lite tankar :D
Användarens profilbild
Av Monia
zandrama skrev:Jag vet (ungefär) vad jag ska göra. Men det är ju så nervöst, tänk om hon inte gillar det! Eller inte har nån användning för det! :shock:
Jag (ocj säkert fler i denna tråden) kommer att bli jätteglad för det jag får för att det är gjort av en god sjalbarnare som har gjort sitt pyssel med glädje :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hallå vad sysslar posten med? Jag tycker att mitt paket borde ha kommit fram till mottagaren nu :? Hoppas det landar under dan idag i alla fall :) (eller så kanske personen i fråga har ett liv utanför sjalbarn :lol: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag vet vad jag skulle behöva iaf. En väska till min yogamatta. Nätpåsen som följde med var inte så jättesnygg och väldigt opraktisk.
En snygg väska till den skulle vara trevligare.

Jag har funderingar på att sy en själv men har inte kommit till skott ännu.
Lär inte ha tid innan bytet är över heller. :)

Fast den som pysslar till mig får göra det den personen känner för. Jag blir glad oavsett! Det är ju hemmagjort!
Användarens profilbild
Av aneeha
Monia skrev:
zandrama skrev:Jag vet (ungefär) vad jag ska göra. Men det är ju så nervöst, tänk om hon inte gillar det! Eller inte har nån användning för det! :shock:
Jag (ocj säkert fler i denna tråden) kommer att bli jätteglad för det jag får för att det är gjort av en god sjalbarnare som har gjort sitt pyssel med glädje :heart:
:iagree:
Av Smultronbarn
zero.sara skrev:Hallå vad sysslar posten med? Jag tycker att mitt paket borde ha kommit fram till mottagaren nu :? Hoppas det landar under dan idag i alla fall :) (eller så kanske personen i fråga har ett liv utanför sjalbarn :lol: )
Alltså, jag fick en avi igår från posten, men väntar även på lite andra grejer så det behööööver ju inte vara månadens pyssel - men det kan vara.... :app: Det värsta är att jag nog inte hinner gå till posten förrän på tisdag och hämta paketet... Nyfiken så att jag nästan hoppar i stolen juh! :eld: :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
zmurfan skrev:Jag vet vad jag skulle behöva iaf. En väska till min yogamatta. Nätpåsen som följde med var inte så jättesnygg och väldigt opraktisk.

Fast den som pysslar till mig får göra det den personen känner för. Jag blir glad oavsett! Det är ju hemmagjort!
Vad är det för matta? Är det sånna där som ser ut som ett liggunderlag? sånna långa smala? :-)

Jag håller med du...vad som helst går bra till mig...spännande och skoj med hemmagjort!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Vad tycker folket här om camoflagetyg?

Fint eler fult?

*hoppas på att min mottagare ska råka kika in och svara hahaha*
Användarens profilbild
Av Maerion
zero.sara skrev:Hallå vad sysslar posten med? Jag tycker att mitt paket borde ha kommit fram till mottagaren nu :? Hoppas det landar under dan idag i alla fall :) (eller så kanske personen i fråga har ett liv utanför sjalbarn :lol: )
Posten sköter sitt jobb, men det gör inte jag :hellu: :lol: Paketet låg visst under ett annat brev på byrån ett par dagar. :oops:

Tack så mycket
för fina halsband, örhängen och en toppenväska! :vågen: Jag blev jätteglad! (Har tyvärr inga bilder, her du?)
Användarens profilbild
Av Elina
Beckah82 skrev:Vad tycker folket här om camoflagetyg?

Fint eler fult?

*hoppas på att min mottagare ska råka kika in och svara hahaha*
fult svara jag :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Beckah82 skrev:
zmurfan skrev:Jag vet vad jag skulle behöva iaf. En väska till min yogamatta. Nätpåsen som följde med var inte så jättesnygg och väldigt opraktisk.

Vad är det för matta? Är det sånna där som ser ut som ett liggunderlag? sånna långa smala? :-)

Jag håller med du...vad som helst går bra till mig...spännande och skoj med hemmagjort!
Den ser ut precis som ett liggunderlag.
Bild
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 50

Tycker det låter som att du verkligen beh&o[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?