Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
mly skrev:Jag håller på att försöka göra klart en del av mina pågående stickningar för tillfället, igår blev jag klar med min Alecia Beth, oerhört kul mönster att sticka.
Vad fin den var och vad snygg du är. Den klär dig jättebra!
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag blev verkligen sugen på att sticka något i bomull efter du visade den mly!
Mosan skrev:
Juliusdotter skrev:
gurkan skrev:
hörnsten skrev:
gurkan skrev:OT Hur får jag in bilden från Instagram? Delningsadressen funkar inte med img.
Funkar väl om du struntar i img-koden och länkar istället?
Ja. Men det stör mitt ordningssinne. :lol:

Fine, här kommer länken:
http://instagram.com/p/czYWinxxln/
Måste ha instagram för att kunna se, går det att gör synlig för icke-instagram-användare?
Du borde kunna klicka på länken och öppna, det gjorde jag och det gick alldeles utmärkt.
Nu funkade det, förra gången nekades jag, behövde ett konto påstod de
Av mly
Mosan skrev:Jag blev verkligen sugen på att sticka något i bomull efter du visade den mly!
Det är faktiskt helt okej att sticka i virkgarn, jag håller på med en praline i vitt 8/4 med.
http://www.ravelry.com/patterns/library/praline
Å så gjorde jag Amandas goldilocks i 8/4 med. Jag trodde inte att jag gillade att sticka i bomull, men det går bra, å jag gillar känslan när man använder det.
Av mly
glis skrev:
mly skrev:Jag håller på att försöka göra klart en del av mina pågående stickningar för tillfället, igår blev jag klar med min Alecia Beth, oerhört kul mönster att sticka.
Tack.
Av gurkan
Jättefin mly! Jag spanade in den när du pratade om den för ett tag sedan. Jag skulle gärna vilja sticka en, men den är inte i min liga. Jag spelar inte i proffsligan än. :lol: Och bomull. :heart:
Användarens profilbild
Av Majaå
glis skrev:
:iagree: :love:
Förstår inte hur det går att sticka så jämnt i bomull???
Av Ponyo
Majaå skrev:
glis skrev:
:iagree: :love:
Förstår inte hur det går att sticka så jämnt i bomull???
Precis min tanke
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 198

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?