Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag fick jag vårpost :mrgreen: !

Tack kristinek :vågen: för en jätterolig idé. En fin vårig sångpåse fick jag med djur och blomma.

Hoppas du tagit bild och kan lägga ut, jag kommer att åka bort ett par veckor och kan inte fixa bild förrän jag kommer tillbaka.
Åh, vilken kul idé! Lägg gärna ut bild sen :)
Kesti skrev:Idag fick jag vårpost :mrgreen: !

Tack kristinek :vågen: för en jätterolig idé. En fin vårig sångpåse fick jag med djur och blomma.

Hoppas du tagit bild och kan lägga ut, jag kommer att åka bort ett par veckor och kan inte fixa bild förrän jag kommer tillbaka.
Bild på innehållet i sångpåsen har jag(de ligger på själva påsen) :tumup:. Ni får komma ihåg att det här är pysslet som jag gjorde på väldigt kort tid eftersom Nico blev sjuk. :rodna: Kaninen var verkligen sista minuten då jag fick för mig att det skulle vara 5 saker i påsen.

Bild

Nu undrar jag ännu mer hur det går för det andra paketet som ju skickades tidigare :hmm:
Kesti skrev:Mitt är skickat idag. Hoppas verkligen min mottagare får det snabbt, det bör inte ligga för länge inpackat. Dumt av mig att inte skriva upp adressen så jag kunnat skicka i måndags :| . Hoppas mottagaren inte blir alltför besviken, det blev ett helt annat sorts pyssel än jag tänkt pga symaskinshaveri.
Idag fick jag en jättefin decoupagedekorerad kruka med en pelargonstickling som fått jord om rötterna nu. Tack Kesti! :heart:
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Ej Fått
kristinek Skickat*2 / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Skickat / Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
Fryle skrev:
Kesti skrev:Mitt är skickat idag. Hoppas verkligen min mottagare får det snabbt, det bör inte ligga för länge inpackat. Dumt av mig att inte skriva upp adressen så jag kunnat skicka i måndags :| . Hoppas mottagaren inte blir alltför besviken, det blev ett helt annat sorts pyssel än jag tänkt pga symaskinshaveri.
Idag fick jag en jättefin decoupagedekorerad kruka med en pelargonstickling som fått jord om rötterna nu. Tack Kesti! :heart:
Åh vad mysigt :loving:
Idag fick jag ett jättefint paket! :loving: :vågen: :D Jag tror det var från Puppan, om jag gissar rätt. :wink: Tack snälla du!

Det var ett fint planteringsförkläde i grönt och vitt, samt två växtskyltar som det stod "bönor" på. Och vi som precis läst "Castor odlar" och sått bönor i kruka! :app:
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
kristinek Skickat*2 / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Skickat / Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Fått
Snurrfian Ej Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
Det stämmer att det var från mig smultronbarn, jag glömde att lägga i lappen. :D :roll:

Bild

Sydd i vaxduk fr Åhléns.
Jag hade tänkt att göra ngn typ av knäskydd men fick inte till det riktigt.
kristinek skrev:Bild på innehållet i sångpåsen har jag(de ligger på själva påsen) :tumup:. Ni får komma ihåg att det här är pysslet som jag gjorde på väldigt kort tid eftersom Nico blev sjuk. :rodna: Kaninen var verkligen sista minuten då jag fick för mig att det skulle vara 5 saker i påsen.

Bild
Så fint det blev!!! Stort tack för hjälpen. Kesti, jag ska fixa något asap, materialet finns. Men sångpåsen är roligare än mina ideer sammanlagd, så du har nog vunnit på det hela :rodna: vilken härlid grej!

Efter två veckor har vi haft första "vanliga" natten och sedan några dagra känner jag igen min kille. Glad igen :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?