Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nej , inget :( Jag frågade cooptjejen igår & hon skulle ringa sin kontakt på posten för att se om de fått fram loggarna ännu..har jag inte hört något imorgon ska jag fråga igen. Hon får ligga på dem lite! Positivt är i alla fall att det verkar som att cooptjejen inte kan se paketen på spårningssidan, men de dyker upp allt eftersom ändå..igår var det en tjej i USA som fått sitt paket trots att det var "osynligt".
Nu har cooptjejen fått loggen från kinesiska posten. Mitten-slutet av december ska vårat paket vara här :vågen: Mitten hoppas jag så jag hinner klippa & få iväg allt innan jul..fast, det är väl knappast nån som har tid att sy sådär dagarna innan jul :hmm: Jaja, innan värsta januarikylan ska ni väl hunnit få ihop lite kläder eller vad ni nu tänkt sy :)
Fleecen är skickad för ca 1,5 vecka sedan..denna sändningen ska gå fortare enligt cooptjejen, men man vet ju aldrig..kinesiska posten är inte direkt kända för att vara snabba! Men har vi riktig tur innebär snabbare 6 veckor, vilket är den kortaste tiden båtfrakten tar..så håll tummarna!
Shuna76 skrev:Nix..så den kommer väl lagom till nyår med allt annat tyg jag har köpt. Men jag vet ju vad jag gör de närmaste veckorna då :klippasiglite: :lol:
Det blir till att vila upp handlederna i jul då :-) Tråkigt, men nån gång dyker det väl upp helt enkelt.
Inget nytt, men jag misstänker att det inte är spårbart ens här i Sverige så jag får ge mig till tåls tills avin hamnar i lådan innan jag vet något. Allra senast mitten av Januari ska det vara här annars får jag spel! Jag ska maila cooptjejen & se om hon kan kolla från sitt håll. Nu har det iofs varit helgdagar så att det inte kom i slutet på december är kke förstående, men ändå...flera andra som beställt i samma sändning har inte heller fått sitt tyg så vi är inte ensamma i alla fall.
Ja, det har tagit alldeles för lång tid :( Tyvärr är det inget jag eller cooptjejen kan styra, men nu ligger ett paket i alla fall på Preem..jag har ingen aning om det är ullen, men från Kina är det i alla fall & där är bara ull & bambutyger beställt..men trackingnumret stämmer inte med det jag fått :hmm:
Shuna76 skrev:Ja, det har tagit alldeles för lång tid :( Tyvärr är det inget jag eller cooptjejen kan styra, men nu ligger ett paket i alla fall på Preem..jag har ingen aning om det är ullen, men från Kina är det i alla fall & där är bara ull & bambutyger beställt..men trackingnumret stämmer inte med det jag fått :hmm:
Då är det ju bara hålla tummarna och vänta med spänning! :tumup:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?