Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
glis skrev:Jo, men jag vill ha dem på mig, nu ligger de mest undanpackade och då kan jag inte gosa så mycket med dem känner jag. Men jo, jag är själv väldigt förtjust i färgerna. Jag har bara inte snubblat över något mönster i så tunnt garn där färgerna skulle komma till sin rätt.erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
glis skrev:erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
erisara skrev:Hur tunt garn är det? Hur många meter per 100g ungefär?glis skrev:Jo, men jag vill ha dem på mig, nu ligger de mest undanpackade och då kan jag inte gosa så mycket med dem känner jag. Men jo, jag är själv väldigt förtjust i färgerna. Jag har bara inte snubblat över något mönster i så tunnt garn där färgerna skulle komma till sin rätt.erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
Ketronya skrev:Enligt lappen så är det royal baby alpacka, 375 m / 50 gram och jag har 100 gram. Det är så mjukt. När jag köpte det tänkte jag använda det dubbelt till en mössa trot jag men jag vet inte om jag vill ha en mössa i den färgen. Ett tag var jag inne på att använda ihop med mitt första egenspunna garn, men jag tror att de är för olika grova för att det ska bli riktigt bra.erisara skrev:Hur tunt garn är det? Hur många meter per 100g ungefär?glis skrev:Jo, men jag vill ha dem på mig, nu ligger de mest undanpackade och då kan jag inte gosa så mycket med dem känner jag. Men jo, jag är själv väldigt förtjust i färgerna. Jag har bara inte snubblat över något mönster i så tunnt garn där färgerna skulle komma till sin rätt.erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
erisara skrev:I sådant fall hade jag utan tvekan stickat antingen en spetssjal eller spetshalsduk, det hade nog blivit jättefint och dessutom mysigt att ha på sig! Om du gillar spetsstickning kan jag tipsa om några favoriterKetronya skrev:Enligt lappen så är det royal baby alpacka, 375 m / 50 gram och jag har 100 gram. Det är så mjukt. När jag köpte det tänkte jag använda det dubbelt till en mössa trot jag men jag vet inte om jag vill ha en mössa i den färgen. Ett tag var jag inne på att använda ihop med mitt första egenspunna garn, men jag tror att de är för olika grova för att det ska bli riktigt bra.erisara skrev:Hur tunt garn är det? Hur många meter per 100g ungefär?glis skrev:Jo, men jag vill ha dem på mig, nu ligger de mest undanpackade och då kan jag inte gosa så mycket med dem känner jag. Men jo, jag är själv väldigt förtjust i färgerna. Jag har bara inte snubblat över något mönster i så tunnt garn där färgerna skulle komma till sin rätt.erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
Ketronya skrev:Sjal kan jag tänka mig. Jag är bara rädd att antingen färgerna eller spetsmönstret (eller båda) ska bli otydligt och svårt att se. Tycker att spetsmönstret gärna blir otydligt i garner utan lite längre färgfält. Men jag har ju funderat på att sticka en möbius någon gång, det kanske kan funka i det här garnet. Ganska stora partier slätstickat med några infällda spetspartier kanske kan funka?erisara skrev:I sådant fall hade jag utan tvekan stickat antingen en spetssjal eller spetshalsduk, det hade nog blivit jättefint och dessutom mysigt att ha på sig! Om du gillar spetsstickning kan jag tipsa om några favoriterKetronya skrev:Enligt lappen så är det royal baby alpacka, 375 m / 50 gram och jag har 100 gram. Det är så mjukt. När jag köpte det tänkte jag använda det dubbelt till en mössa trot jag men jag vet inte om jag vill ha en mössa i den färgen. Ett tag var jag inne på att använda ihop med mitt första egenspunna garn, men jag tror att de är för olika grova för att det ska bli riktigt bra.erisara skrev:Hur tunt garn är det? Hur många meter per 100g ungefär?glis skrev:Jo, men jag vill ha dem på mig, nu ligger de mest undanpackade och då kan jag inte gosa så mycket med dem känner jag. Men jo, jag är själv väldigt förtjust i färgerna. Jag har bara inte snubblat över något mönster i så tunnt garn där färgerna skulle komma till sin rätt.erisara skrev:Någon som kan komma med förslag på vad jag ska göra med två härvor egenfärgat spetsgarn? Färgen är ganska ok på fotot nedan, kanske lite ljusare.Njuta av dem? Jättefina färger!
Mosan skrev:Jag har börjat avmaska min sjal men nu tror jag inte garnet räcker till avmaskningen.Nej så surt!har avmaskat 5 cm av kanske 80 cm. Hela avmaskningen ska vara med picoter och nu tror jag att jag måste repa upp massor för att få det att räcka. Tänkte att jag tog i ordentligt med garn kvar men nu är jag osäker. Det tar ju en liten stund att avmaska och räcker det inte känns det väldigt irriterande.
ellla skrev:Jag har bara fyra och ett halvt varv kvar på min Haruni! Eller nästan 2500 masor...Klart du klarar det! Hejaheja!
Klar i helgen? Kanske? Eller absolut inte?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?