Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
zandrama skrev:Jättesnygga stövlar! :love:
Är det bebis-, barn- eller vuxenstorlek på dem?
glis skrev:
CAKirre skrev: :iagree: :love: :love: Vill ha!
Jag med, men jag vill inte lära mig virka...
Det är faktiskt rätt lätt att virka... 8)
OK, jag vill inte kunna virka, också. Det är illa nog med allt jag kan litegrann.
kvarnvik skrev:Visserligen virkning, men är det någon som har testat det här mönstret? http://www.ravelry.com/patterns/library ... losh-boots
Bild
Dom är ju helt underbara :love:
Jag vill göra ett par till mig själv och ha dom som innetofflor när det börjar dra kallt längs golven här i mitt gamla hus.
Av Britt
Fryle skrev: :this: Virka är faktiskt lättare än att sticka, det är bara en maska i taget att hålla reda på :wink: .
Förvisso, MEN om man gör fel måste allt repas upp, man kan inte bara låta en maska löpa ner och fixa till det i efterhand! Därför föredrar jag stickning, men virkning kan vara kul det med. Och stövlarna var jättesöta!
Användarens profilbild
Av glis
Britt skrev:
Fryle skrev: :this: Virka är faktiskt lättare än att sticka, det är bara en maska i taget att hålla reda på :wink: .
Förvisso, MEN om man gör fel måste allt repas upp, man kan inte bara låta en maska löpa ner och fixa till det i efterhand! Därför föredrar jag stickning, men virkning kan vara kul det med. Och stövlarna var jättesöta!
Och så är det tråkigt att börja från början med något som liknar något man kan. När jag virkar (jodå, jag kan fasta maskor och vanliga snoddar vad de nu heter, de man inte behöver virknål till?) blir det så hårt virkat att stövlarna skulle blivit vattentäta och mina axlar får bändas ned från öronen med kofot.
Användarens profilbild
Av ellla
glis skrev:
Britt skrev:
Och så är det tråkigt att börja från början med något som liknar något man kan. När jag virkar (jodå, jag kan fasta maskor och vanliga snoddar vad de nu heter, de man inte behöver virknål till?) blir det så hårt virkat att stövlarna skulle blivit vattentäta och mina axlar får bändas ned från öronen med kofot.
vattentäta låter ju bra! (det andra kändes lite sämre dock)
Användarens profilbild
Av MuuM
Åhhh!!! :app: :eld: Titta här.

Jag gör en egen tråd för stockholmare och folk som vill komma på besök. kanske vi kan lämna karlarna med barnen på Junibacken och gå till Nordiska? :vågen:

Egen tråd: http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=193047
Senast redigerad av MuuM den mån sep 19, 2011 09:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:
MuuM skrev:Åhhh!!! :app: :eld: Titta här.

Jag gör en egen tråd för stockholmare och folk som vill komma på besök. kanske vi kan lämna karlarna med barnen på Junibacken och gå till Nordiska? :vågen:
Åh vad kul!
Jag ska tipsa min syster :)
Ja, gör det! Jag har gjort en egen tråd nu. Vi har Mulle-skola till klockan tolv, tror jag, men vi kan ju komma efteråt. Jag vill, jag vill, jag vill! :eld:
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?