Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag har jag fått ett par jättefina grytlappar :vågen:
Tack mimpen :heart:
Jag passade på att ändra statusen på dig mimpen också till skickat, hoppas att det var ok :)

Anna Ej skickat - Ej fått
Dorotea Skickat - Ej fått
Ellynil Skickat - Ej fått
Kyltsi Ej skickat - Fått
Little_me Ej skickat - Fått
Lojse Skickat - Ej fått
Maddemoa Ej skickat - Ej fått
mimpen Skickat - Ej fått
nalimea Ej skickat - Ej fått
Smultronbarn Ej skickat - Ej fått
Snurrfian Ej skickat - Ej fått
zmurfan Ej skickat - Ej fått

När man skickat eller fått ändrar man i listan till Skickat respektive Fått
Wohooo! Vilken fantastisk halsduksmössa jag fick som Maddemoa virkat. Jag går omkring med den på mig inomhus :wink: Tack så hemskt mycket! Och chokladen var mumsig, jag var visst tvungen att smaka en bit - tar resten ikväll :) Tack snälla! :heart:
Anna Ej skickat - Ej fått
Kyltsi Ej skickat - Fått
Lojse Skickat - Ej fått
Maddemoa Ej skickat - Ej fått
mimpen Skickat - Fått

Maddemoa skrev::vågen: Fick ett härligt paket av Ellynil igår :loving: Härligt varma och gosiga tovade innetofflor. Bra till våra kalla golv :tumup: De passar helt perfekt. Sedan var det en härligt doftande tvål och några olika tepåsar :mums:
Tack så jättemycket :heart:
Vad kul att du gillade det! :D :vågen:
Jag blev lite osäker på storleken. Det var mycket svårare än jag tänkt att göra en mindre storlek än vad jag har själv. :lol:
Maddemoa skrev:
zmurfan skrev:Jag vet inte om jag hinner klart innan deadline. Förvarnar härmed om att ett paket kan hända bli lite senare. Men jag kämpar på för att iaf försöka bli klar i tid. Har just nu en förkylning att bota med. Orken tryter fort då.
Krya på dig :heart:
Håller med, krya på dig! :heart:
Lojse skrev:
Smultronbarn skrev:Jag fick ett jättefint paket i postboxen i fredags! Tack! :heart: Det var jag som lottade ut men har nästan glömt...men visst är det dig Lojse jag ska tacka? :D Ska prova den imorrn!

Ville bara meddela att själva omslaget var väldigt trasigt, så att om det var något mer i (typ en lapp eller fler pyssel) än den gosiga sjalkragen så har det tyvärr ramlat ut. :?
nä, jag glömde nog lapp.. men det måste ha vart med om en rejäl resa då(dels att det tog långtid och var trasigt) glad att det kom fram.. hoppas att du får användning för den! :tumup:
Jag är också glad att det kom fram! :D (var så pass trasigt omslag att det lika gärna kunde ha trillat ut på vägen... :? ) Sjalkragen/halsduken kommer passa jättefint till min höstkappa! :loving:
Smultronbarn skrev:
Maddemoa skrev:
zmurfan skrev:Jag vet inte om jag hinner klart innan deadline. Förvarnar härmed om att ett paket kan hända bli lite senare. Men jag kämpar på för att iaf försöka bli klar i tid. Har just nu en förkylning att bota med. Orken tryter fort då.
Krya på dig :heart:
Håller med, krya på dig! :heart:
Försöker krya på mig så mycket jag kan men förkylningen är fasligt envis.
Men mitt pyssel går det bättre med nu. Jag är på upploppet och har inte alls mycket kvar. Det finns en chans att jag kanske hinner skicka innan utsatt datum.
Jag är oxå klar, jag ska bara fästa lite trådar!! :roll: :lol: Fast det blev något helt annat än vad jag hade tänkt från början! :D
Mitt känns som halvfabrikat och måste kompletteras i butik. Blir säkert diskad! :wink:
Åh vad det går bra... Eller nått... :whut: Paketet är packat ialla fall att den sedan låg kvar hemma när jag var till stan är ju en helt annan sak... :lol: Nya tag på torsdag, då ska jag till stan igen! :D
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har skickat, kanske når sitt mål idag?
Bild

Tyvärr samarbetade inte någon av mina maskiner och inte heller den där lilla människan som bor här så den bör inte synas i sömmarna. Men utsidan tror jag är helt ok att titta på.
Användarens profilbild
Av Anna
Anna Skickat - Ej fått
Kyltsi Ej skickat - Fått
Lojse Skickat - Ej fått
Maddemoa Skickat - Ej fått
mimpen Skickat - Fått

Ändar även Maddemoa till skickat eftersom hennes redan nått sitt mål.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?