Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
annikajo skrev: Stackars er! :( Krya på er :heart: , jag kommer och hälsar på er sedan när ni är friska istället! (inte för att jag är lika kul som en mässa men iallafall :roll: )
Hoppas att stormen är över så att jag kommer ut från skogen... så ska iaf jag och nakum hålla SB-träff. Vi borde kanske fixa någon form av SB-pins som man kan ha på sig? :hmm:
Håller med! Eller om nyckelbanden blir av någon gång?
Vi får se om vi/jag lyckas ta oss iväg idag.. Thor har känt lite febrig under natten, men han verkar inte hängig.
Användarens profilbild
Av nakum
Förresten, roligt att höra om alla rapporteringar av läget på mässan! :D Läste på sysidan, men där lät det lite annorlunda. Någon påstod att i stortsett alla tyger var slut redan på fredagen, så det skulle inte vara någon vits att åka dit lör-sön. :Hahaa: Känns inte helt rimligt att försäljarna skulle vara helt oförberedda på högt tryck, på en mässa. :wink:
nakum skrev:Förresten, roligt att höra om alla rapporteringar av läget på mässan! :D Läste på sysidan, men där lät det lite annorlunda. Någon påstod att i stortsett alla tyger var slut redan på fredagen, så det skulle inte vara någon vits att åka dit lör-sön. :Hahaa: Känns inte helt rimligt att försäljarna skulle vara helt oförberedda på högt tryck, på en mässa. :wink:
Haha, det var säkert någon som försökte dra en fuling! :lol:
nakum skrev:Förresten, roligt att höra om alla rapporteringar av läget på mässan! :D Läste på sysidan, men där lät det lite annorlunda. Någon påstod att i stortsett alla tyger var slut redan på fredagen, så det skulle inte vara någon vits att åka dit lör-sön. :Hahaa: Känns inte helt rimligt att försäljarna skulle vara helt oförberedda på högt tryck, på en mässa. :wink:
Det läste jag också, men tyger fanns det gott av på lördagen och misstänker att det finns idag också. Hoppas du får en trevlig mässa, med eller utan grabbarna.
Användarens profilbild
Av nakum
Hemkomna med nya fina tyger och overlocktråd. Var så mycket rymligare i Älvsjö verkligen.
Spanade en svart MT, finns mamman som bar här kanske? :hmm:
Användarens profilbild
Av nakum
Juliusdotter skrev:
Det läste jag också, men tyger fanns det gott av på lördagen och misstänker att det finns idag också. Hoppas du får en trevlig mässa, med eller utan grabbarna.
Tack! De följde med till slut. Och lika bra var kanske det, för vid JNY's tyger blev Thor plötsligt trött oc skulle inte sitta i sjalen hos pappa utan vrålade "MAMMA TUTTE!" upprepade gånger, jag tror hela mässan hörde honom.... :oops:
Användarens profilbild
Av glis
Jag är också nöjd (förutom med magsjukan och den fördröjda hemresan då) Hittade fina tyger hos JNY, sydde ett par "flärdfulla" trosor och fick mersmak så jag var tvungen att köpa lite spets till fler par. Hittade också garn till en sjal och lite smyckesdelar.
Jag såg bara Jazoo jag med men drabbades också av blyghet så jag vågade inte säga något. Dessutom såg du ganska stressad ut.
Jag ahr på mig trosorna nu, de är riktigt sköna. Dessutom känns det ju uppmuntrande att bara behöva sy stl L!
AnKa skrev: Beställde två maskiner :shock: berätta!! Jag tror jag är lite avundsjuk :mrgreen:
Jag förstår :-) Jag har nämligen haft så mycket besvär med min overlock (en liten del av historian finns att läsa i bloggen också) att min man och svärmor bestämde sig att ge mig pengar till en ny overlock! Men jag passade på och köpte en coverlock också, det var rätt förmånlig pris på de bägge. Janome blev det.
Väntar redan med spänning när jag kan sy på de, kommer hem om en vecka. Kvinnan i Janomes monter erbjöd mig egentligen utställingsex men vi åkte ju bort igår, så det gick inte. Hade säkert fått ännu bättre pris.
Tyg blev det också, ska fota hela högen när jag kommer hem.
annikajo skrev::cry: var tvungen att stanna hemma, bra för plånboken men tråkigt :evil:
Trist :( Hoppas vi ses en annan gång!
annikajo skrev::cry: var tvungen att stanna hemma, bra för plånboken men tråkigt :evil:
Samma för mig. Känns tråkigt.. :cry:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?