Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Grönöga skrev:
Mosan skrev:Jag har också massor jag vill sticka men det finns ju ingen tid med små barn. :notworking:
:lol: jag tänkte länge att "bara jag blir föräldraledig, då kommer det finnas massor av sticktid" :shock: :Hahaa:
Nej, tyvärr.
Jag försöker sticka när jag ammar, men det sliter på axeln.
Och jag envisas att bara sticka på stickor 3.
Användarens profilbild
Av Mosan
Ska beställa rundstickor i detta nu, men jag har dålig koll märker jag, mäter man från spets till spets eller bara vajern?
Användarens profilbild
Av Mosan
Grönöga skrev:
Mosan skrev:Jag har också massor jag vill sticka men det finns ju ingen tid med små barn. :notworking:
:lol: jag tänkte länge att "bara jag blir föräldraledig, då kommer det finnas massor av sticktid" :shock: :Hahaa:
Drömma kan man, när yngsta är typ 4 kan man väl sluta svettas. :lol:
Användarens profilbild
Av tweed
Nu har jag stickat baklänges ett par varv och räknat varenda maska på avigvarvet och kollat att de hamnar på rätt ställe, sen började jag om på varvet jag försökte med igår och krånglat mig över början med lite fusk för det stämde fortfarande inte. Nu hoppas jag att jag kan bli klar med den här nån gång så jag kan ta tag i min andra strandade spetssjal. Sen ska jag göra nåt enklare :roll:
Användarens profilbild
Av Mosan
Alltså gamla Ponystickor, de är helt värdelösa! Nu har jag beställt nya med riktig kabel. Hoppas det går snabbt med leveransen för det var inte kul att gå från knit pro till dessa.
Användarens profilbild
Av Mosan
kvarnkvik skrev:Nu har jag stickat baklänges ett par varv och räknat varenda maska på avigvarvet och kollat att de hamnar på rätt ställe, sen började jag om på varvet jag försökte med igår och krånglat mig över början med lite fusk för det stämde fortfarande inte. Nu hoppas jag att jag kan bli klar med den här nån gång så jag kan ta tag i min andra strandade spetssjal. Sen ska jag göra nåt enklare :roll:
Fy vad irriterande! :klappa:
Av Ponyo
Mosan skrev:Alltså gamla Ponystickor, de är helt värdelösa! Nu har jag beställt nya med riktig kabel. Hoppas det går snabbt med leveransen för det var inte kul att gå från knit pro till dessa.
Varför kan du inte använda dina knit pro?
Ponyo skrev:
Grönöga skrev:
Nej, tyvärr.
Jag försöker sticka när jag ammar, men det sliter på axeln.
Och jag envisas att bara sticka på stickor 3.
Jag lyckas på något vis sticka med handlederna, och då blir det inte så tungt. Känner igen det där med tunns stickor - 2,5 går varmast.
Användarens profilbild
Av emindy
Mosan:
Grön var ordet! :loving:

Min önskelista är också lång men jag har lite av en prioriteringsordning beroende på när det kan tänkas behöva vara klart. Exempelvis prioriterar jag nu blöjnätet för att sedan göra ett par tjocksockar till bebis. Svårt att kombinera lång kö med en låg tolerans av UFO, men sänkte jag garden skulle mitt hem säkert översvämmas av halvfärdiga projekt och ännu mindre grejer skulle bli klara.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:Snygga Ponyo :app: Jag ska visa några foton imorgon när jag sitter på datorn.
Spännande!
Nu kommer de!

Bild
Easy Cardigan. Snygg fast... vill jag ha en sån modell?

Bild
Forecast.. Jag vill göra om bårderna till vanliga hårflätor och den roliga :lol: ändra kragen.

Bild
Chocolate passion. Den här tycker jag nog är snyggast! Men bakdelen måste ändras om, jag tycker den är för pösig bak.

Bild
Chuck.Eller förresten, Chuck är ju snyggast. Fast nu är det en kofta jag behöver och inte en tröja. Eller ska jag sticka båda?

Bild
Vale. Grymt snygg baksida fast ska jag sticka den måste hela framstycket ändras om.

Bild
Hooray.. Klassisk.

Bild
Och här är garnet som ska bli.. till någon av dem.
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?