Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Fryle skrev:Ursnyggt, Mosan! :love:
Eller hur!
Hon är så duktig min fina syster! :loving:
Ni kan googla hennes blogg Med nål och tråd, blogspot!
Mosan skrev:
Fryle skrev:Ursnyggt, Mosan! :love:
Eller hur!
Hon är så duktig min fina syster! :loving:
Ni kan googla hennes blogg Med nål och tråd, blogspot!
Jättefint stickfodral Mosan :love:
Och hennes blogg, vad mycket fint hon gjort :love:
Användarens profilbild
Av melon
Jag har stickångest, jag vill sticka allt! Jag brukar få såna här kreativitetstilts i hjärnan och de brukar lösas genom en lång lista där jag sållar bort de halvbra projekten, men idag går det inte att ta bort något! Först måste jag sticka klart vårmössan till Dante som sitter på stickorna nu, och sedan en present till min syster, men sen då? :whut: Allt är ju så fiiint! :love:
Användarens profilbild
Av melon
melon skrev:Jag har stickångest, jag vill sticka allt! Jag brukar få såna här kreativitetstilts i hjärnan och de brukar lösas genom en lång lista där jag sållar bort de halvbra projekten, men idag går det inte att ta bort något! Först måste jag sticka klart vårmössan till Dante som sitter på stickorna nu, och sedan en present till min syster, men sen då? :whut: Allt är ju så fiiint! :love:
Dessutom vill jag sticka en flätad kofta till mig själv och har typ fem tokbra förslag, men ingen som är sådär tokjättebra så att jag vet att det är den. Och idag fick jag garnet till den, ett lila angoratweedgarn som kommer bli perfekt.

Hjälp :shock:

:roll:

:lol:
Användarens profilbild
Av glis
Mosan skrev:Bild
Bild
Men jösses jag dööör! Vilket fint! Mina sketna stickfodral bleknar!

Fick presentkort på den lite mer udda garnaffären i "stan" idag, den där jag var på stickcafe tidigare. Skall bli spännande. Fick också 300 kr till en slända tillsammans med erbjudanden om att motorisera en gammal spinnrock som "säkert fungerar" av svärisarna (det var svärfar som ville motorisera), den coola boken om fibrer som Melon visade sist jag var där, ett fårskinn till min blivande pälsrock, surdegsbröd och en vispsats till assistenten. Vispsatsen från maken :roll:
Av Ponyo
melon skrev:Jag har stickångest, jag vill sticka allt! Jag brukar få såna här kreativitetstilts i hjärnan och de brukar lösas genom en lång lista där jag sållar bort de halvbra projekten, men idag går det inte att ta bort något! Först måste jag sticka klart vårmössan till Dante som sitter på stickorna nu, och sedan en present till min syster, men sen då? :whut: Allt är ju så fiiint! :love:
Samma här. Har så mycket jag vill sticka.
Av Ponyo
melon skrev:
Dessutom vill jag sticka en flätad kofta till mig själv och har typ fem tokbra förslag, men ingen som är sådär tokjättebra så att jag vet att det är den. Och idag fick jag garnet till den, ett lila angoratweedgarn som kommer bli perfekt.

Jag har en underbar flätkofta som jag skulle vilja göra någon gång. Ska leta bild.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:

Jag har en underbar flätkofta som jag skulle vilja göra någon gång. Ska leta bild.
Gör det, vore kul att se!
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag har också massor jag vill sticka men det finns ju ingen tid med små barn. :notworking:
Mosan skrev:Jag har också massor jag vill sticka men det finns ju ingen tid med små barn. :notworking:
Om man stickar med tjockare garn än spets går det rätt bra att sticka med ammande bebis i knät. Funkar ännu bättre när bebisen somnat i knät. (Strumpor är bra, och enfärgade tröjor. Däremot inte uddspets - jag tror det var för många vändningar som kittlade honom i nacken.)
Mosan skrev:Jag har också massor jag vill sticka men det finns ju ingen tid med små barn. :notworking:
:lol: jag tänkte länge att "bara jag blir föräldraledig, då kommer det finnas massor av sticktid" :shock: :Hahaa:
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?