- tis jun 08, 2010 15:48
Emindy: Bildgoogla på colinette jitterbug, så får du massor med bilder. Väljer man ett som är ganska enhetliga i färgerna, trots att det skiftar, så blir det nog inte så fläckigt, medan andra kan bli väldigt fläckigt.
Juliusdotter skrev:Bubbi skrev:Vad jag längtar efter att få sätta igång med Laminarian. Men jag har ont i händerna, så jag måste vila dem.Ytterligare ett bevis på att träning är farligt
Var dum nog att försöka göra armhävningar i förra vecka, och gjorde illa mig.![]()
Är inne i rena virk perioden, sommarmössor/hattar i olika varianter. Men nu kliar det i att sätta upp garn på stickorna. Har fått ett mönster på en barntröja, ser ut att vara ganska snabb stickad (endast slätstickning), så jag har fantasier om att få till en var till dottern och sonen. Så nu skall jag sukta lite mer på garn (maken har nog glömt att skåpet är fullt).

Emindy: Bildgoogla på colinette jitterbug, så får du massor med bilder. Väljer man ett som är ganska enhetliga i färgerna, trots att det skiftar, så blir det nog inte så fläckigt, medan andra kan bli väldigt fläckigt.