Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
exiteme skrev:
Anna skrev:
zero.sara skrev:Var är bilderna????? Ser inga bilder på fina halsband och armband trots att två stycken fått sina paket :wink:
skall vi ha en blidtråd? eller kör vi direkt här?
Tycker definitivt en bildtråd. Så är alla smyckena samlade!
:iagree:
Av malinka
Hjälp vad snabba ni är. Jag har varit på semester och inte kunnat kolla tråden.

Lite kort info från mig:

Favoritfärg?
Gillar varma färger. Inte cerise och rosa.

Nickelallergi?
Kan inte ha annat än guld i öronen och i ringar. Övriga smycken funkar.

Smycken jag använder?
Halsband och armband.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh, jag tycker det här är svårt. Jag vet vad jag skulle vilja göra på ett ungefär, men jag har verkligen ingen aning om min mottagare skulle gilla det. Och jag vill ju göra något som jag tror att personen vill ha... Hur tänker ni?
Användarens profilbild
Av Anna
Knyttet & K skrev:Åh, jag tycker det här är svårt. Jag vet vad jag skulle vilja göra på ett ungefär, men jag har verkligen ingen aning om min mottagare skulle gilla det. Och jag vill ju göra något som jag tror att personen vill ha... Hur tänker ni?
ja det är ju verkligen svårt. Jag tog en färg som jag trodde på och en modell som jag gillar och hoppades på det bästa. och så tänker jag att ett smycke är ju lätt att ge vidare om det ni inte passar. Själv känner jag att jag blir ju också glad för att någon har gjort det här just till mig! och då kankse det inte måste vara helt "jag" för att kännas jätteroligt.
Användarens profilbild
Av Helen
Knyttet & K skrev:Åh, jag tycker det här är svårt. Jag vet vad jag skulle vilja göra på ett ungefär, men jag har verkligen ingen aning om min mottagare skulle gilla det. Och jag vill ju göra något som jag tror att personen vill ha... Hur tänker ni?
Jag sökte på Isanna (som var min mottagare) på SB och hittade en bild på hennes barnvagn... ett par gånger hon skrev att lila var fint och en bild på henne med silvriga skalmar på glasögonen. Det gav mig inspiration.

Det var nästan lite skrämmande vad jag kunde hitta på forumet på 10 min sökande :shock:

Vet du någon som hon är kompis med så kanske du kan skicka ett PM och fråga om råd.
Av corona
Jag vill bara säga till den som skall skicka till mig, att på lördag åker jag på semester i två veckor.
Alltså är det ingen brådska med tillverkningen och om paketet skickas snart; bli inte orolig om du inte hör något av mig. I´ll be back :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Helen skrev:
Jag sökte på Isanna (som var min mottagare) på SB och hittade en bild på hennes barnvagn... ett par gånger hon skrev att lila var fint och en bild på henne med silvriga skalmar på glasögonen. Det gav mig inspiration.

Det var nästan lite skrämmande vad jag kunde hitta på forumet på 10 min sökande :shock:

Vet du någon som hon är kompis med så kanske du kan skicka ett PM och fråga om råd.
Ja det är egentligen helt galet vad mycket man kan ta reda på! :shock: Men det blev ett klockrent resultat och halsbandet hänger om min hals även idag! Det kommer dessutom att passa perfekt till klänningen jag ska ha på Milos dop i helgen!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Helen skrev:

Jag har letat och läst, men inte blivit så mycket klokare. Det får bära eller brista helt enkelt. Personen får ge det vidare om det inte passar :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu har jag börjat experimentera. Det är verkligen kul. Jag har aldrig gjort något smycke förut. Fast första alstret blir nog till mig själv :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har det blivit fel nånstans! Min mottagare har redan fått ett smycke! Och jag som precis är klar, men utan att ha skickat än. :help:
Användarens profilbild
Av Monia
zandrama skrev:Nu har det blivit fel nånstans! Min mottagare har redan fått ett smycke! Och jag som precis är klar, men utan att ha skickat än. :help:
Du har PM :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Gärna mycket information! Kanske tom en bild på ett favoritsmycke/klädesplagg/sig själv så man får en bättre uppfattning om vilken stil som kan tänkas gå hem :D
Användarens profilbild
Av florin
Knyttet & K skrev:Gärna mycket information! Kanske tom en bild på ett favoritsmycke/klädesplagg/sig själv så man får en bättre uppfattning om vilken stil som kan tänkas gå hem :D
Mycket bra förslag :tumsup:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?