Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
knutis skrev:
Woodgroves skrev:Nu har jag just satt upp mig på väntelistan och jag är nr 17 i kö.
Väntelista hos hon som gjort mönstret?? :roll:
Hon säljer ju dem också.
Användarens profilbild
Av knutis
tinaw skrev:
knutis skrev:
Woodgroves skrev:Nu har jag just satt upp mig på väntelistan och jag är nr 17 i kö.
Hon säljer ju dem också.
Jo, det visste jag, men att det var så poppis var ju skoj. :wink:
Användarens profilbild
Av Cillan
knutis skrev:Nu har jag gjort klart min onbag!! :vågen: Äntligen!!

Jag tyckte det var svårt att följa beskrivningen på hennes hemsida, så det blev lite ihopamix. Jag valde att inte sätta kardborre på locket utan ett spänne istället och jag ska modellera lite med fickorna inuti i kväll. Men vad mycket det sväljer, jag blir helt förvånad :shock: , och så blir det en sån bra avlastning med de breda axelbanden.

Fler bilder kan ses i bloggen. Jag har inte kommit ut med den än, men sen kanske det kan bli någon livebild.

Bild
Jösses vad snygg!!! Är riktigt avundssjuk på alla era fina onbagar. Jag vill oxå kunna sy så fint. Din ser så välgjord ut i sömmar och allt!
Av Woodgroves
knutis skrev:
tinaw skrev:
knutis skrev:
Hon säljer ju dem också.
Jo, det visste jag, men att det var så poppis var ju skoj. :wink:
Då jag inte ser skillnad på fram och bak på en symaskin och jag väldigt gärna vill ha en så får jag snällt ta och betala! Känns som det är ett för stort projekt att be en vän om att sy...
Av Ponyo
Arghh, orutinerade jag glömde ta med sylådan till landet. Så nu kan jag inte slutföra min onbag i helgen som jag tänkt.
Användarens profilbild
Av SoFaD
Åh såna fina väskor! Undrar om jag oxå kan klara av att sy en sån? Är det svårt?
Användarens profilbild
Av amöba
Knutis :urule:
Av Ponyo
melon skrev:Min är äntligen färdig!!!
Får vi se? :vågen:
Användarens profilbild
Av melon
Bubbi skrev:
melon skrev:Min är äntligen färdig!!!
Får vi se? :vågen:
Bara batterierna till kameran kan laddas färdigt någon gång :roll:
Användarens profilbild
Av melon
Jag har gjort min smalare och högre, och lite mindre än originalet. Alla dubbelfållar är med, det gav en stabil väska fastän det var lite många lager för maskinen att tugga sig igenom. Alla fickor är på insidan. En smal till vattenflaska och en liten med dragkedja för mynt och nycklar. Jag hade tänkt att sätta tryckknappar som stängning för de större facken, men sånt brukar jag glömma mitt i ivern :oops: (mitt i natten) så jag får snällt vara utan.

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av mammahappy
melon
åååå vad snygg!!!
Användarens profilbild
Av Elin G
Snygg melon! Schysst stängningsvariant också.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 26

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?