Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill ni byta i februari?

Pocketbokfodral
1
3%
Tehuva
1
3%
Mössa
5
15%
Hemligt paket
4
12%
Grytunderlägg
Inga röster
0%
Glasögonfodral
1
3%
Ramar
Inga röster
0%
Nyckelringar
1
3%
Servettringar
1
3%
Påskpynt
Inga röster
0%
Väska
10
29%
Förkläde
3
9%
Kudde
1
3%
Kylskåpsmagneter
6
18%
Användarens profilbild
Av Fryle
McMorrigan skrev:
Fryle skrev:
McMorrigan skrev:Vändbar sommarväska med liten prylficka åker på lådan så snart jag får adressen till min bytarkompis som jag har lyckats slarva bort! :oops:

Bild Bild
Åh, det är jag som är ägarinna tilll denna fantastiska skapelse! Tack!!!

Själv är jag inte riktigt färdig än, men nästan...
:D Vad roligt att du verkar gilla den! Jag var lite rädd att mitt val av tyg var lite föör mycket..... :roll: Men det är ju snart sommar! :vågen:
Ja, jag gillar den jättemycket och dottern tycker att hon kan få den, men jag släpper den inte... och när det gäller väskor och tyger kan det inte bli för mycket!

Min blev äntligen klar idag och jag blev nöjd med den, fast jag emellanåt ångrade att jag valt en så tidsödande teknik. Jag skickar den imorgon.
Användarens profilbild
Av Upia
Familjen åkte på kräksjukan i början av veckan och det är först idag som jag har börjat äta någolunda normalt så här finns det också en försenad väska. Dock vet jag inte hur lång tid det kommer att ta innan jag får tillräckligt med ork för att ta tag i det även om den nästan är färdig. :(
Användarens profilbild
Av thanisa
NeaVida skrev:Den här åker iväg på posten idag...

Bild
Den var fin, kan man få se fler bilder? :roll: :oops:

Det har gått bättre än vad jag trodde ett tag och min väska kommer nog vara klar att få ut och åka innan veckan är slut. :D Nu behöver jag inte göra något men den måste torka ordentligt innan det är dags att skicka, vet ej hur ång tid torkningen tar. Måste dock säga att det var roligt att hålla på med väskan. Jag har under arbetets gång inte riktigt vetat hur den skulle bli och det var först i helgen som några saker blev beslutade. En sak hade jag dock gjort annorlunda om jag gör en till och det är att det hade behövt fler trådar och jag utgick från stick och virkmönster för att se hur många trådar som skulle kunna behövas.
Användarens profilbild
Av Squig
Safireee skrev:
johanna skrev:
Jag fick en fin väska från Safiree igår som jag inte har lyckats fota än :oops: men det kommer!
Jag slänger in några bilder här.

Bild

Bild

Väskan är i dubbelt flanell samt brunt bomullstyg och en knapp i cernitlera.
Men vilken döläcker väska!!!!!! Vart köper man flamestyget????? :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av Fryle
Safireee Sänt - Ej Fått
McMorrigan Sänt - Ej Fått
Upia Ej sänt - Ej Fått
Birka27 Ej sänt - Ej Fått
acand Sänt - Fått
Anna Sänt - Fått
Vanja77 Sänt - Fått
Kosmos Sänt - Ej Fått
Stream Ej sänt - Fått
Carina 80 sänt - Ej Fått
Thanisa Ej sänt - Fått
sofiutane Sänt - Ej Fått
Knyttet&K Ej sänt - Fått
Hello Sänt - Ej Fått
Marcy Ej sänt - Fått
Ernamalin Sänt - Fått
Camilla 74 Sänt - Ej Fått
Humle Ej sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
Sockertopp Ej sänt - Ej Fått
Smultronbarn Sänt - Ej Fått
Josefina Ej sänt - Ej Fått
Neavia Ej sänt - Ej Fått
Johanna Ej sänt - Fått
Användarens profilbild
Av Safireee
Squig skrev:
Safireee skrev:
johanna skrev:
Jag fick en fin väska från Safiree igår som jag inte har lyckats fota än :oops: men det kommer!
Jag slänger in några bilder här.

Bild

Bild

Väskan är i dubbelt flanell samt brunt bomullstyg och en knapp i cernitlera.
Men vilken döläcker väska!!!!!! Vart köper man flamestyget????? :eld: :eld:
Tack! :rodna:
Jag hittade tyget i stuvlådan på Myrins Textil i Göteborg. :)
Användarens profilbild
Av Fina
jag har varit bortret ett tag och när jag kom hem väntade ett paket på mig. :D I det var det en fiiiin thaiväska! stor och rymlig och av ett ursnyggt tyg!! hur fin som helst!!!!tyvärr var den lite för stor för mig, såg faktiskt ganska kul ut när jag prövade den

Min väska är klar och den kommer, den bara väntar på att få hamna på lådan. ber om ursäkt för väntetiden :oops:
Användarens profilbild
Av Fina
Safireee Sänt - Ej Fått
McMorrigan Sänt - Ej Fått
Upia Ej sänt - Ej Fått
Birka27 Ej sänt - Ej Fått
acand Sänt - Fått
Anna Sänt - Fått
Vanja77 Sänt - Fått
Kosmos Sänt - Ej Fått
Stream Ej sänt - Fått
Carina 80 sänt - Ej Fått
Thanisa Ej sänt - Fått
sofiutane Sänt - Ej Fått
Knyttet&K Ej sänt - Fått
Hello Sänt - Ej Fått
Marcy Ej sänt - Fått
Ernamalin Sänt - Fått
Camilla 74 Sänt - Ej Fått
Humle Ej sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
Sockertopp Ej sänt - Ej Fått
Smultronbarn Sänt - Ej Fått
Josefina Ej sänt - Fått
Neavia Ej sänt - Ej Fått
Johanna Ej sänt - Fått
Användarens profilbild
Av vanja77
Josefina skrev:jag har varit bortret ett tag och när jag kom hem väntade ett paket på mig. :D I det var det en fiiiin thaiväska! stor och rymlig och av ett ursnyggt tyg!! hur fin som helst!!!!tyvärr var den lite för stor för mig, såg faktiskt ganska kul ut när jag prövade den

Min väska är klar och den kommer, den bara väntar på att få hamna på lådan. ber om ursäkt för väntetiden :oops:
Oj då... jag sydde den efter ett mönster jag använde då jag bar som mest :oops: glömde nog bort att anpassa till att den inte skall räcka runt barn och sjal med... men man kan korta av den och ev sy in storleken på själva väskan med.

Sorry
Användarens profilbild
Av Fina
vanja77 skrev:
Josefina skrev:jag har varit bortret ett tag och när jag kom hem väntade ett paket på mig. :D I det var det en fiiiin thaiväska! stor och rymlig och av ett ursnyggt tyg!! hur fin som helst!!!!tyvärr var den lite för stor för mig, såg faktiskt ganska kul ut när jag prövade den

Oj då... jag sydde den efter ett mönster jag använde då jag bar som mest :oops: glömde nog bort att anpassa till att den inte skall räcka runt barn och sjal med... men man kan korta av den och ev sy in storleken på själva väskan med.

Sorry
:this: Jag tänker absolut INTE sy i den!! Den är ju så fin jue!! det som var roligt är att jag är vansinnigt kort (150 bara :roll:) :lol:
Den kommer att användas flitigt i sommar, och den satt som ett smäck på maken dessutom.

tack så mycket för den fina väskan! :love:
Användarens profilbild
Av thanisa
Min väska kommer skickas imorgon, här kommer en mobilbild på den.

Bild
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Men vad spännande det är att följa denan tråd och titta på alla fina väskor! Vilka kreativa och proffsiga skapare det finns här! Jag är så fascinerad och blir så inspirerad! :D

Kan ni inte lägga ut lite så-här-har-jag-gjort-texter om era väskor också!? De är ju så snygga! :wink:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?