Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Nu har jag köpt garn och mönster så om barnen somnar i tid ikväll kommer jag nog igång ikväll :vågen: Det blir en in threes till K.
Hon fick välja färg själv och ville absolut inte ha den enfärgad så då tänkte jag att det slätstickade blir i den här färgen Bild
och de rätstickade ränderna i den här färgen Bild Vad tror ni om den lösningen?
Senast redigerad av Björklöv den tor jan 10, 2013 17:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Maddemoa skrev:Såhär ser min ut än så länge:
Bild
Nu är det slätstickning, slätstickning och slätstickning i en evighet innan det är dags för ärmar och ännu mer slätstickning. Bra tv-stickning med andra ord :wink:
Åh, så snyggt!
Vad är det för mönster? Ber om ursäkt om du skrivit det tidigare, jag hoppade ju in lite i mitten.
Användarens profilbild
Av melon
Maddemoa skrev:Såhär ser min ut än så länge:
Bild
Bild
Nu är det slätstickning, slätstickning och slätstickning i en evighet innan det är dags för ärmar och ännu mer slätstickning. Bra tv-stickning med andra ord :wink:
Snyggt! :vågen:
Användarens profilbild
Av glis
Wow Fryle!

(Jag rycker till varje gång jag kollar på denna sida, läser "Gillmore Glis" :lol: )

Min kofta går framåt, jag har delat av ärmarna men inte börjat ta in för midjan än. Firar att FL snart är slut med att sy vit BH att ha under arbetskläderna. Hoppas jag får plats i BH:n, än finns det lite aktivitet i körtlarna...
Användarens profilbild
Av Fryle
Kan någon förklara för mig hur jag ska göra för att bilderna från Photobucket inte ska bli så stora, jag har försökt olika alternativ i en evighet nu! :hopmad:
Av mly
Fryle skrev:Kan någon förklara för mig hur jag ska göra för att bilderna från Photobucket inte ska bli så stora, jag har försökt olika alternativ i en evighet nu! :hopmad:
Vad fint fryle! Både tröjan och oket. Jag tar gärna den där förklaringen med :oops:
Användarens profilbild
Av Fryle
mly skrev:
Fryle skrev:Kan någon förklara för mig hur jag ska göra för att bilderna från Photobucket inte ska bli så stora, jag har försökt olika alternativ i en evighet nu! :hopmad:
Vad fint fryle! Både tröjan och oket. Jag tar gärna den där förklaringen med :oops:
Som det är nu ser jag inte hela min bild i inlägget, men om jag högerklickar och väljer "visa bilden i ny flik" kommer den upp i en mindre variant och jag ser hela. :hmm:
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:
mly skrev:
Som det är nu ser jag inte hela min bild i inlägget, men om jag högerklickar och väljer "visa bilden i ny flik" kommer den upp i en mindre variant och jag ser hela. :hmm:
Jag ser hela bilderna, fast de är rätt stora.
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:
Fryle skrev:
mly skrev:
Jag ser hela bilderna, fast de är rätt stora.
Det låter ju hoppfullt i alla fall. Jag ska starta en egen tråd om detta och sluta spamma här om det.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 43
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?