Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Den 8/8 fick jag veta att ett byte var på g till esarina, har du fått det?

När jag i ett tidigare byte skickade en ersättning till en som inte fått kände sig ursprungliga byteskompisen trampad på tårna eftersom det var posten som slarvat paketet och hon tydligen hellre ville ersätta själv än att någon annan gjorde det.

Så nu istället för att skicka ersättning till esarina kontaktade jag byteskompisen som meddelade att det "var på g".

Hoppas verkligen att du fått något! :heart:
Fryle skrev:
esarina skrev: Jag har fått två jättefina hatt... förlåt, grytlappar av Fryle! Tack! :heart:
Hattar! :lol:
:app:
Jag sitter här och är alldeles varm om hjärtat igen, för idag fick jag post. Och ett tema utkristalliserar sig för mitt kök.

Jag försökte ta bilder på grytlapparna jag fick från Fryle men det gick liksom inte. De var hattar! Och helst skulle han amma samtidigt också, så även om jag har bilder där de syns bra, så vill jag inte visa dem i denna öppna del av forumet. ;) Det var en vit med röda hjärtan och en röd med vita hjärtan iaf, och här syns det ena lite bättre samtidigt som mitt bröst inte gör det:

Idag fick jag post från solängel, innehållande ett jättefint tovat underlägg! Här tillsammans med en burk som jag nyligen gjorde klar, visst matchar sakerna fint?

Jag har världens finaste köksaccessoarer! :heart: Tack igen!
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:21, redigerad totalt 1 gånger.
esarina skrev:Jag sitter här och är alldeles varm om hjärtat igen, för idag fick jag post. Och ett tema utkristalliserar sig för mitt kök.
Vilket härligt kökstema! :heart:

Och någon gång innan tonåren släpper nog barnet sin hatt, så du kan använda den som grytlappar... :lol:
Och jag kan tillägga att jag fuskat, för det är inte jag utan min fd arbetskamrat som stickat grytlapparna. Men jag tyckte det var viktigare att esarina fick ett paket än att det var just jag som pysslat. :D
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?