Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:vågen: Härligt att du äntligen fått paket, solängel!

(Jag hade också tankar på att skicka dig ett kompensationspaket, men när jag gjorde det i ett annat byte kände sig ursprungssändaren trampad på tårna, så jag vågade inte.)
solängel skrev:
zandrama skrev:Hur går det Solängel?
:D Det går bra! Så bra att jag nästan skäms lite :oops:

I går fick jag paket, dels hade Andelles paket äntligen hittat fram! :vågen: (Men det var nog nära på adresslappen, den satt väldigt löst...)

Jättefint ullgarn i en härlig röd nyans, te som var alldeles otroligt gott (och som jag knappast lär hitta här... :( ), spännande choklad med peppar och salt, som jag inte vågat smaka än :lol: funderar om jag ska göra varm choklad på den... Hur brukar du äta den, Andelle? Och så en liten söt pingvin :loving: (som jag lyckades dra lös upphängningstråden på, innan jag kom på att man kunde blåsa upp honom i baken...) :roll: :lol:

Och så hade Zandrama skickat ett bonuspaket, en god choklad med kakaonibs, rooibos med rabarber och vanilj, och solgult bomullsgarn, funderar på om det ska få bli solhattar till barnen, kanske?

Och dessutom hade jag ett pm från Zandrama om att ett ytterligare :shock: paket är på väg, så sambon ska försöka hämta det ikväll när han åker från jobbet. Godtar de inte hans id, så får jag åka in imorgon när vi ska handla.
:vågen: :vågen: Ååååh vad skönt, för dig såklart men oxå för mig, hade mitt första byte på SB försvunnit hade jag aldrig vågat vara med igen. Härligt med bonuspaket, det är du väl värd som fått vänta så länge

. Jag har inte testat att göra varm choklad på chokladen utan äter den som den är, men tack för tipset som ska provas när jag får dricka mjölk igen. Det är två "kakor" i så du kan ju testa båda varianterna.

Teet är med citrus och röda bär, diffust men kanske går det att hitta snarlikt hos dig. :heart:
Fryle skrev::vågen: Härligt att du äntligen fått paket, solängel!

(Jag hade också tankar på att skicka dig ett kompensationspaket, men när jag gjorde det i ett annat byte kände sig ursprungssändaren trampad på tårna, så jag vågade inte.)
:heart: Tack för tanken! :heart:

(Men kanske tur att du inte skickade nåt, för då hade jag nog skämts ihjäl.... nu får jag ju TRE paket!) :oops: :wink:
Andelle skrev:
solängel skrev:
zandrama skrev:Hur går det Solängel?
:D Det går bra! Så bra att jag nästan skäms lite :oops:

I går fick jag paket, dels hade Andelles paket äntligen hittat fram! :vågen: (Men det var nog nära på adresslappen, den satt väldigt löst...)

Jättefint ullgarn i en härlig röd nyans, te som var alldeles otroligt gott (och som jag knappast lär hitta här... :( ), spännande choklad med peppar och salt, som jag inte vågat smaka än :lol: funderar om jag ska göra varm choklad på den... Hur brukar du äta den, Andelle? Och så en liten söt pingvin :loving: (som jag lyckades dra lös upphängningstråden på, innan jag kom på att man kunde blåsa upp honom i baken...) :roll: :lol:

Och så hade Zandrama skickat ett bonuspaket, en god choklad med kakaonibs, rooibos med rabarber och vanilj, och solgult bomullsgarn, funderar på om det ska få bli solhattar till barnen, kanske?

Och dessutom hade jag ett pm från Zandrama om att ett ytterligare :shock: paket är på väg, så sambon ska försöka hämta det ikväll när han åker från jobbet. Godtar de inte hans id, så får jag åka in imorgon när vi ska handla.
:vågen: :vågen: Ååååh vad skönt, för dig såklart men oxå för mig, hade mitt första byte på SB försvunnit hade jag aldrig vågat vara med igen. Härligt med bonuspaket, det är du väl värd som fått vänta så länge

. Jag har inte testat att göra varm choklad på chokladen utan äter den som den är, men tack för tipset som ska provas när jag får dricka mjölk igen. Det är två "kakor" i så du kan ju testa båda varianterna.

Teet är med citrus och röda bär, diffust men kanske går det att hitta snarlikt hos dig. :heart:
Ja, det blir dyrt te om man ska åka till Göteborg för att handla det ;-) Ska kolla på Tehörnan här i stan om de har nåt liknande. Sambon gillade det också.

Det var verkligen en vacker färg på garnet, så jag ska ta mig en funderare om vad det ska bli. En pyttipanna-variant, kanske? :D

Jag såg att man kunde gå in på deras hemsida och kolla efter recept, så jag kanske ska ta en koll där.

Tack igen, det var värt att vänta på! :D Även om jag kan tycka att två veckor var lång tid för posten att hålla på. Snigelpost, indeed... :wink:
Igår hämtade jag paket från Uppsala, men vem är det ifrån? :hmm:

Mumsig mintchoklad, grönt te som iaf doftar underbart, jag har inte hunnit smaka ännu, och två härvor garn, ett grått och ett gult.

Jag vill veta mer om garnerna... det grå ser nästan handspunnet ut, är det så?

Jättetack iaf! :D :heart:

Och tack till alla som jag fått av, jag skäms faktiskt lite... :oops:
solängel skrev:Igår hämtade jag paket från Uppsala, men vem är det ifrån? :hmm:

Mumsig mintchoklad, grönt te som iaf doftar underbart, jag har inte hunnit smaka ännu, och två härvor garn, ett grått och ett gult.

Jag vill veta mer om garnerna... det grå ser nästan handspunnet ut, är det så?

Jättetack iaf! :D :heart:

Och tack till alla som jag fått av, jag skäms faktiskt lite... :oops:
Inte ska du skämmas. När min byteskompis i ett annat byte aldrig skickade något till mig fick jag istället ett av dig, nu är det din tur att få. :heart: (Fast inte av mig då.)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?