Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ush, jag sydde klart innerdelen (fodret) men nu blev det missfärgat i tvätten så då är det väl bara att börja om.
Och hur utsidan ska se ut får jag nya ideer på varje dag känns det som. Så nu MÅSTE jag klippa ut tygbitarna så jag får gjort något konkret. Dessutom ska vi tapetsera om i köket till veckan :D
Så ja, lycka till mig.
Blev LITE stressad när jag såg att en av er redan var klara och redo att skicka iväg!
MikaelaJL skrev:Ush, jag sydde klart innerdelen (fodret) men nu blev det missfärgat i tvätten så då är det väl bara att börja om.
Och hur utsidan ska se ut får jag nya ideer på varje dag känns det som. Så nu MÅSTE jag klippa ut tygbitarna så jag får gjort något konkret. Dessutom ska vi tapetsera om i köket till veckan :D
Så ja, lycka till mig.
Blev LITE stressad när jag såg att en av er redan var klara och redo att skicka iväg!
Var lugn, jag har inte ens valt tyg :lol:
MikaelaJL skrev:Ush, jag sydde klart innerdelen (fodret) men nu blev det missfärgat i tvätten så då är det väl bara att börja om.
Så ja, lycka till mig.
Snälla, bli inte stressad (det var jag som var klar...). Enda anledningen till det var att jag var fast hemma med sjuka barn, annars skulle jag ALDRIG varit klar än... Som en liten tröst blev helgen mer hektisk än jag tänkt och den ligger fortfarande hemma och stirrar på mig, är inte skickad än alltså :)
Enda anledningen att jag överhuvudtaget sa något är att det var en sån rolig sy-övning och jag faktiskt är lite glad över att jag kom på något som jag gillade. OCH fick en chans att fixa till det (Tack vare däckade barnen :wink: )
Hur tänker ni skicka era alster?

Jag är snart färdig och väskan blev rätt stor. Det är klart att jag kan vika ihop den och skicka som brev men då blir den ju knögglig och inte lika fin som den är nu. Kanske ska prova och knöggla ihop lite och se om den studsar tillbaka till ursprungsform. Annars vete katten hur man kan göra :hmm:
Kajsabajsa skrev:Hur tänker ni skicka era alster?

Jag är snart färdig och väskan blev rätt stor. Det är klart att jag kan vika ihop den och skicka som brev men då blir den ju knögglig och inte lika fin som den är nu. Kanske ska prova och knöggla ihop lite och se om den studsar tillbaka till ursprungsform. Annars vete katten hur man kan göra :hmm:
Jag funderade också på det och tror jag kommer att vika den.
Om den blir väldigt skrynklig kanske mottagaren får stryka den. :wink:
puppan skrev:

:iagree:
Så pass händiga ska väl vi som är med i bytet vara att vi kan få fason på en väska som varit ihopvikt?! :D
CrazyMagpie skrev:
puppan skrev:

Så pass händiga ska väl vi som är med i bytet vara att vi kan få fason på en väska som varit ihopvikt?! :D
Annars finns ju schenker som brukar vara lite billigare och inte lika hårda med storleken. Men då ska man ha mottagarens mail och/eller telefonnnummer. Annars kan man ju ange sitt eget och pm:a lösen när paketet anlänt.
CrazyMagpie skrev:
puppan skrev:

CrazyMagpie skrev:Förresten, en fundering... att använda sig av en befintlig väska i sitt återbruk, det borde väl också gå in under "remake"? :hmm:

...tål att kluras på lite mer detta känner jag, nu fick jag ju plötsligt nya idéer! :lol:
Det tycker jag låter som rätt kategori! :tumup:
Låter riktigt spännande.. Nästan så man vill se före och efter bilder på den sedan :)
Och här är ännu en som fortfarande funderar! Så fort jag hittar ett "tyg" kommer det nog bli skitenkelt att fixa resten!
Alltså hur stor väskor gör ni? :hmm:
Min ser inte ut att bli så stor som jag tänkt först, men klurar på att det ska bli många extrafickor istället... 8)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?