- fre feb 19, 2010 19:54
Ser fram emot morgon dagen, om bara pendeln går i detta snöoväder.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
AnKa skrev:Hemma igen och har bara handlat lite.....
Men ni hade nog allt behövt ha sjalbarnsskyltar allihopJag träffade sockertopp och så tror jag allt att jag stod strax bakom Marine i bankomatkön (men var för blyg för att säga hej)
Marine78 skrev:Japp jag var på plats. Och sotd i bankomatköJodå, det var dig jag sågså var det en tjej med ganska kort hår, knallröda glasögon, grå stickad tröja, moln t-shirt och manchesterkjol så såg du garanterat helt rätt. Ja, jag träffade ju på några av er och det är alltid kul att få "riktiga" ansikten på folk. Nästa gång får vi helt enkelt bestämma oss för att ta en fika
ihop för visst behöver benen villa mellan varven också? Min shopping hamnar aldeles strax i min blogg. Blev ganska mkt tyg för den slant jag handlade (och det var inte överdrivet mkt, utan ok mycket *skratt*).
AnKa skrev:Hemma igen och har bara handlat lite.....
Men ni hade nog allt behövt ha sjalbarnsskyltar allihopJag träffade sockertopp och så tror jag allt att jag stod strax bakom Marine i bankomatkön (men var för blyg för att säga hej)
kvarnvik skrev:Vi hade en låång dag på mässan, kom vid tolv och var kvar tills de stängde. Vi cirklade tydligen som gamar kring JNYs monter för till slut slängde hon till oss en bit av farmertyget som hade ett litet fel i ena kanten och sa att vi fick slåss om detTypiskt att man ska vara så feg... jag är precis likadan nämligen... Synd att du inte hälsade, men det kanske blir en annan gång.![]()
Det blev några meter JNY-tyg, flera meter från MG-tyger, bl a en härlig brun velour med beige ränder. lite från Mjuka tyger också, men inte en enda garnstump för min del. Nu är det verkligen tygköpsstopp på allt utom ev mudd att matcha med![]()
Jag sjalspanade någon i regnbågssjal, en beco carnival, en ergo med liten bebis i och Jazoo i förbifarten med vagn och petrolblå Manduca hängande på densamma. Hann/vågade dock inte hälsa
kvarnvik skrev:Vi hade en låång dag på mässan, kom vid tolv och var kvar tills de stängde. Vi cirklade tydligen som gamar kring JNYs monter för till slut slängde hon till oss en bit av farmertyget som hade ett litet fel i ena kanten och sa att vi fick slåss om detJag och Fru Björn köpte också den brunrandiga MG-velouren och ett jättefint ljusblått prickigt tyg därifrån som Sockertopp gillade. Men jag är lite ledsen över att jag missade Gekkos workshops![]()
Det blev några meter JNY-tyg, flera meter från MG-tyger, bl a en härlig brun velour med beige ränder. lite från Mjuka tyger också, men inte en enda garnstump för min del. Nu är det verkligen tygköpsstopp på allt utom ev mudd att matcha med![]()
Jag sjalspanade någon i regnbågssjal, en beco carnival, en ergo med liten bebis i och Jazoo i förbifarten med vagn och petrolblå Manduca hängande på densamma. Hann/vågade dock inte hälsa
Enid skrev:Inatt har jag och A legat med magsjukan så jag är på sätt och vis glad att jag stannade hemma.Stackars er!
anikajo: Jag vågar mig inte iväg på söndag heller, risken är ju att jag smittar än..
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?