Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Japp jag var på plats. Och sotd i bankomatkö ;-) så var det en tjej med ganska kort hår, knallröda glasögon, grå stickad tröja, moln t-shirt och manchesterkjol så såg du garanterat helt rätt. Ja, jag träffade ju på några av er och det är alltid kul att få "riktiga" ansikten på folk. Nästa gång får vi helt enkelt bestämma oss för att ta en fika :mums: ihop för visst behöver benen villa mellan varven också? Min shopping hamnar aldeles strax i min blogg. Blev ganska mkt tyg för den slant jag handlade (och det var inte överdrivet mkt, utan ok mycket *skratt*).
AnKa skrev:Hemma igen och har bara handlat lite.....
Men ni hade nog allt behövt ha sjalbarnsskyltar allihop :lol: Jag träffade sockertopp och så tror jag allt att jag stod strax bakom Marine i bankomatkön (men var för blyg för att säga hej)
tack för idag, fyndade inte jätte mycket men ett par nystan, lite knappar och en virknål blev det iaf, roligast var ju alla workshopsen att dra inspiration av!

jag hoppas att nästa gång kan vi försöak ordna en fika tillsammans så att man hinner träffa fler och prata lite!
Användarens profilbild
Av AnKa
Marine78 skrev:Japp jag var på plats. Och sotd i bankomatkö ;-) så var det en tjej med ganska kort hår, knallröda glasögon, grå stickad tröja, moln t-shirt och manchesterkjol så såg du garanterat helt rätt. Ja, jag träffade ju på några av er och det är alltid kul att få "riktiga" ansikten på folk. Nästa gång får vi helt enkelt bestämma oss för att ta en fika :mums: ihop för visst behöver benen villa mellan varven också? Min shopping hamnar aldeles strax i min blogg. Blev ganska mkt tyg för den slant jag handlade (och det var inte överdrivet mkt, utan ok mycket *skratt*).
AnKa skrev:Hemma igen och har bara handlat lite.....
Men ni hade nog allt behövt ha sjalbarnsskyltar allihop :lol: Jag träffade sockertopp och så tror jag allt att jag stod strax bakom Marine i bankomatkön (men var för blyg för att säga hej)
Jodå, det var dig jag såg :D Jag stog några steg bakom dig i kön men du såg mig kanske inte. Jag är liten, har mörkt hår och var helt klädd i blått, tittade stressat på klockan hela tiden (skulle ju hinna shoppa innan jag var tvungen att rusa för att hämta barnen).
Nästa gång får det bli sjalbarnsfika!
Nu ligger min shopping i bloggen. Jag var på väg att börja klippa i stjärntrikån när K läste "Castor syr" för barnen och påpekade att man skulle tvätta tygerna först. Juste... Tur att jag inte hann klippa då. Det blev klippt i "Ingrids husvagnssemester" och uggletyg istället.
Några tyger har gått i maskin redan och några till går imorgon.
Och jag hann nästan tillbaka till dagis. Kom väl 20 i 2 istället för halv......ganska okej. Lyckades dock med bedriften att försöka kliva in i bilen med Pärlsockret på ryggen så nu har hon ett fint blåmärke i pannan :roll: Hon blev inte så glad men tystnade snabbt när hon fick en köttbulle :)

Lillebror satt tyst och lugn i vagnen hela tiden i princip och verkar vara feberfri idag. Däremot var det Sockerbitens tur när hon kom hem från dagis. Så vi får väl se hur många som är sjuka imorgon.

Och Tina! Tackar för luvan. Den satt ju perfekt såg jag sen när jag provade med Pärlsockret framför mig istället för på ryggen ;) Vi hörs om pengarna. Ja, och kul att få träffas även om det blev för kort.

Enid: tittade efter dig men anade att det inte blev något. Hoppas du hade en bra dag iaf.

Och så alla andra - AnKa, Jazoo, Zandrama, MsMorrison, Fru Björn, Doddit, Marine - kul att se er!

Förresten, damen före mig i bankomatkön svarade damen bakom mig på frågan om man inte blev trött i ryggen av att bära barn så 'nej då, man vänjer sig, jag brukar bära mina barnbarn så' :tumup:
Användarens profilbild
Av tweed
Vi hade en låång dag på mässan, kom vid tolv och var kvar tills de stängde. Vi cirklade tydligen som gamar kring JNYs monter för till slut slängde hon till oss en bit av farmertyget som hade ett litet fel i ena kanten och sa att vi fick slåss om det :lol:
Det blev några meter JNY-tyg, flera meter från MG-tyger, bl a en härlig brun velour med beige ränder. lite från Mjuka tyger också, men inte en enda garnstump för min del. Nu är det verkligen tygköpsstopp på allt utom ev mudd att matcha med :roll:
Jag sjalspanade någon i regnbågssjal, en beco carnival, en ergo med liten bebis i och Jazoo i förbifarten med vagn och petrolblå Manduca hängande på densamma. Hann/vågade dock inte hälsa :rodna:
Användarens profilbild
Av jazoo
kvarnvik skrev:Vi hade en låång dag på mässan, kom vid tolv och var kvar tills de stängde. Vi cirklade tydligen som gamar kring JNYs monter för till slut slängde hon till oss en bit av farmertyget som hade ett litet fel i ena kanten och sa att vi fick slåss om det :lol:
Det blev några meter JNY-tyg, flera meter från MG-tyger, bl a en härlig brun velour med beige ränder. lite från Mjuka tyger också, men inte en enda garnstump för min del. Nu är det verkligen tygköpsstopp på allt utom ev mudd att matcha med :roll:
Jag sjalspanade någon i regnbågssjal, en beco carnival, en ergo med liten bebis i och Jazoo i förbifarten med vagn och petrolblå Manduca hängande på densamma. Hann/vågade dock inte hälsa :rodna:
Typiskt att man ska vara så feg... jag är precis likadan nämligen... Synd att du inte hälsade, men det kanske blir en annan gång. 8)
Av Enid
Inatt har jag och A legat med magsjukan så jag är på sätt och vis glad att jag stannade hemma.

anikajo: Jag vågar mig inte iväg på söndag heller, risken är ju att jag smittar än..
kvarnvik skrev:Vi hade en låång dag på mässan, kom vid tolv och var kvar tills de stängde. Vi cirklade tydligen som gamar kring JNYs monter för till slut slängde hon till oss en bit av farmertyget som hade ett litet fel i ena kanten och sa att vi fick slåss om det :lol:
Jag och Fru Björn köpte också den brunrandiga MG-velouren och ett jättefint ljusblått prickigt tyg därifrån som Sockertopp gillade. Men jag är lite ledsen över att jag missade Gekkos workshops :( Dagishämtningen förstörde lite.

Tack för trevligt sällskap :tumup: Kanske nån mer som spanade mig? Ingen sjal hade jag men en bugga med hemmsydd suflett :D
Enid skrev:Inatt har jag och A legat med magsjukan så jag är på sätt och vis glad att jag stannade hemma.

anikajo: Jag vågar mig inte iväg på söndag heller, risken är ju att jag smittar än..
Stackars er! :( Krya på er :heart: , jag kommer och hälsar på er sedan när ni är friska istället! (inte för att jag är lika kul som en mässa men iallafall :roll: )
Hoppas att stormen är över så att jag kommer ut från skogen... så ska iaf jag och nakum hålla SB-träff. Vi borde kanske fixa någon form av SB-pins som man kan ha på sig? :hmm:
Jag var där, men såg inte någon, tror jag. (Förutom stickvännerna, förstås.)
Köpte inget garn heller, vilket nog var första gången någonsin! :shock:
Men det var trevligt och mycket bättre lokaler i Älvsjö. Strosade även runt på Antikmässan och tittade en stund.
Användarens profilbild
Av tweed
Vi är fortfarande insnöade i Vällingby, hoppas på att kunna dra mot Småland imorgon bitti. Glis blev magsjuk inatt också, så vi hade haft lite svårt att ta oss hem även om det inte varit snökaos :| Hoppas bara att det inte är någon av oss andras tur imorgon...
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?