Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ponyo skrev:
Jag gillar inte mina knit picks.
De skruvar upp sig hela hela tiden. Hinner bara sticka några maskor så är de uppskruvade igen. Och eftersom jag stickar med 3:or så kan jag inte byta till addi.
Imorrn är det jag som åker till en stickbutik och köper fasta treor.
melon skrev:Jag gillar inte riktigt det här med att det är mönsterstickning på avigsidan ocksåkvarnkvik skrev:Okejmelon skrev:ok, jag har inte uppdaterat till den redigerade versionen, så jag har nog klarat med med bara min egen klantighetkvarnkvik skrev:Ja, det är bara i den. Omslagen finns med i den tidigare versionen.melon skrev:Är det även i den korrigerade versionen? Mina fel var lite random, så jag har nog bara missat att göra omslagen ibland.kvarnkvik skrev:Nu har jag kommit till avslutningsdiagrammet på min solution. Oj vad mycket krångligare det blev när man gick över på detDet saknas flera omslag i det svenska diagrammet, jag har påtalat det i gruppen på ravelry. Jag tycker att det har varit alldeles för många fel i mönstret för att vara ett betalmönster och jag är glad att jag inte betalat för detJag har gått över till det engelska diagrammet, eller snarare förklaringarna, det kändes mer hemma på nåt vis
mly skrev:Titta vad jag hittade i brevlådan idag, nu är det min tur att vara lycklig! tack fina glis!
Å mega stora bilder, jag kan inte med photobucket... Nu är visserligen hälften av mina knit pro upptagna, men jag tror ändå jag får köpa några till...
melon skrev:Ja verkligen, tårarna steg i ögonen när jag öppnade paketet.mly skrev:Titta vad jag hittade i brevlådan idag, nu är det min tur att vara lycklig! tack fina glis!
Å mega stora bilder, jag kan inte med photobucket... Nu är visserligen hälften av mina knit pro upptagna, men jag tror ändå jag får köpa några till...Wow, lyckliga du!
melon skrev:Det är roligare med överraskningar men det tar lite tid att ordna ditt Melon. Det kommer...Wow, lyckliga du!
glis skrev:Men dumelon skrev:Det är roligare med överraskningar men det tar lite tid att ordna ditt Melon. Det kommer...Wow, lyckliga du!
melon skrev:Stickfodralen? För att jag är så nöjd med mitt att jag vill skryta med det. Till just er? Lite olika, men till dig för att du är så himla inspirerande och generös men jag har svårt att hitta rätt material så det tar lite tid...glis skrev:Men dumelon skrev:Det är roligare med överraskningar men det tar lite tid att ordna ditt Melon. Det kommer...Wow, lyckliga du!
Vad söt du är! Hur kommer det sig att du gör det här?
gurkan skrev:Vilka fina fordral!![]()
Jag har nu runt 150 gram bomullsgarn i en mellanblå färg. Västen är slaktad, och jag kan inte komma på vad jag ska göra med det. Jag är ju lite begränsad i och med att jag inte kan så mycket. Jag funderar på ett par pulsvärmare och en scarf (mindre sjal alltså). Jag tror jag vågar mig på något sånt där mönster med hål i. Hojta om ni har några idéer eller passande mönster, jag lär finkamma Dropsmönsterna.
melon skrev:Jag ledsnade ytterligare och la i yttepytte barnlim i. Det gjorde tricket.Ponyo skrev:
Jag gillar inte mina knit picks.
De skruvar upp sig hela hela tiden. Hinner bara sticka några maskor så är de uppskruvade igen. Och eftersom jag stickar med 3:or så kan jag inte byta till addi.
Imorrn är det jag som åker till en stickbutik och köper fasta treor.
glis skrev:melon skrev:Stickfodralen? För att jag är så nöjd med mitt att jag vill skryta med det. Till just er? Lite olika, men till dig för att du är så himla inspirerande och generös men jag har svårt att hitta rätt material så det tar lite tid...glis skrev:Men dumelon skrev:Det är roligare med överraskningar men det tar lite tid att ordna ditt Melon. Det kommer...Wow, lyckliga du!
Vad söt du är! Hur kommer det sig att du gör det här?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?