Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
:hopmad:
Jag gillar inte mina knit picks.
De skruvar upp sig hela hela tiden. Hinner bara sticka några maskor så är de uppskruvade igen. Och eftersom jag stickar med 3:or så kan jag inte byta till addi.
Imorrn är det jag som åker till en stickbutik och köper fasta treor.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev::hopmad:
De skruvar upp sig hela hela tiden. Hinner bara sticka några maskor så är de uppskruvade igen. Och eftersom jag stickar med 3:or så kan jag inte byta till addi.
:iagree:
Användarens profilbild
Av glis
Har sytt kapell hela helgen så jag ät helt öm i fingrarna och handflatan. Nu känner jag mig helt nere för att tempos slogs av. Dessutom blir det VAB i morgon, på tisdag åker maken och sonen iväg (om sonen är frisk) och jag blir ensam hemma med tösen och då blir jag stressad över att jag måste lämna och hämta på dagis själv.
Nu skall jag i alla fall nysta upp mitt egenfärgade garn.
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
kvarnkvik skrev:
melon skrev:
kvarnkvik skrev:
melon skrev:
kvarnkvik skrev:Nu har jag kommit till avslutningsdiagrammet på min solution. Oj vad mycket krångligare det blev när man gick över på det :? Jag har gått över till det engelska diagrammet, eller snarare förklaringarna, det kändes mer hemma på nåt vis :lol:
Det saknas flera omslag i det svenska diagrammet, jag har påtalat det i gruppen på ravelry. Jag tycker att det har varit alldeles för många fel i mönstret för att vara ett betalmönster och jag är glad att jag inte betalat för det :roll:
Är det även i den korrigerade versionen? Mina fel var lite random, så jag har nog bara missat att göra omslagen ibland.
Ja, det är bara i den. Omslagen finns med i den tidigare versionen.
ok, jag har inte uppdaterat till den redigerade versionen, så jag har nog klarat med med bara min egen klantighet :lol:
Okej :lol:
Jag gillar inte riktigt det här med att det är mönsterstickning på avigsidan också :? Fast å andra sidan så upptäcker man ju om man har gjort fel på förra varvet då och kan rätta till. (tre missade omslag hittade jag på förra avigvarvet :roll: )
Av mly
Titta vad jag hittade i brevlådan idag, nu är det min tur att vara lycklig! tack fina glis!
BildBild
Å mega stora bilder, jag kan inte med photobucket... Nu är visserligen hälften av mina knit pro upptagna, men jag tror ändå jag får köpa några till...
Användarens profilbild
Av melon
mly skrev:Titta vad jag hittade i brevlådan idag, nu är det min tur att vara lycklig! tack fina glis!
BildBild
Å mega stora bilder, jag kan inte med photobucket... Nu är visserligen hälften av mina knit pro upptagna, men jag tror ändå jag får köpa några till...
:app: Wow, lyckliga du! :vågen:
Av mly
melon skrev:
mly skrev:Titta vad jag hittade i brevlådan idag, nu är det min tur att vara lycklig! tack fina glis!
BildBild
:app: Wow, lyckliga du! :vågen:
Ja verkligen, tårarna steg i ögonen när jag öppnade paketet.
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
glis skrev:
melon skrev: :app: Wow, lyckliga du! :vågen:
Det är roligare med överraskningar men det tar lite tid att ordna ditt Melon. Det kommer...
Men du :heart: Vad söt du är! Hur kommer det sig att du gör det här?
Stickfodralen? För att jag är så nöjd med mitt att jag vill skryta med det. Till just er? Lite olika, men till dig för att du är så himla inspirerande och generös men jag har svårt att hitta rätt material så det tar lite tid...
Av gurkan
Vilka fina fordral! :tumup:

Jag har nu runt 150 gram bomullsgarn i en mellanblå färg. Västen är slaktad, och jag kan inte komma på vad jag ska göra med det. Jag är ju lite begränsad i och med att jag inte kan så mycket. Jag funderar på ett par pulsvärmare och en scarf (mindre sjal alltså). Jag tror jag vågar mig på något sånt där mönster med hål i. Hojta om ni har några idéer eller passande mönster, jag lär finkamma Dropsmönsterna.
Av gurkan
gurkan skrev:Vilka fina fordral! :tumup:

Jag har nu runt 150 gram bomullsgarn i en mellanblå färg. Västen är slaktad, och jag kan inte komma på vad jag ska göra med det. Jag är ju lite begränsad i och med att jag inte kan så mycket. Jag funderar på ett par pulsvärmare och en scarf (mindre sjal alltså). Jag tror jag vågar mig på något sånt där mönster med hål i. Hojta om ni har några idéer eller passande mönster, jag lär finkamma Dropsmönsterna.
Bild

Det här tror jag att jag ska börja med. Inväntar dock ett paket från Aborre först. 8)
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev::hopmad:
:iagree:
Jag ledsnade ytterligare och la i yttepytte barnlim i. Det gjorde tricket.
Sen går de kanske inte isär, men det struntar jag i just nu. De är trots allt mina extrastickor.
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:
melon skrev:
glis skrev:
melon skrev: :app: Wow, lyckliga du! :vågen:
Det är roligare med överraskningar men det tar lite tid att ordna ditt Melon. Det kommer...
Men du :heart: Vad söt du är! Hur kommer det sig att du gör det här?
Stickfodralen? För att jag är så nöjd med mitt att jag vill skryta med det. Till just er? Lite olika, men till dig för att du är så himla inspirerande och generös men jag har svårt att hitta rätt material så det tar lite tid...
:heart: Du är ju för söt.
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?