Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Fryle skrev:Sonen är helt insnöad på "långkalsonger", kan inte ha andra byxor just nu. Igår sydde jag tre par åt honom.JNYs interlock är superbra, ganska stum och håller formen bra. Annan interlock har ofta en tendens att töja sig på bredden och bli lite sladdrig. MG brukar skriva om det är interlock, men det har hänt att det har stått interlock men visat sig vara jersey när det kommer hem
Var hittar jag bäst mönstrad interlock? Har hittat några hos JNY, kameleont, jofotex och mg-tyger (fast jag har mailat mg och frågat om det är interlock, de skriver bara trikå i beskrivningen). Vilka erfarenheter har ni av dessa?
Fryle skrev:Tack för interlocktips! JNY har jag varit nöjd med innan och ett par jag sydde igår var av hennes tyg. Dessa byxor blev bäst.Hur menar du här?
Stoff och stil har inte så mycket, bara ett som sonen gillar mönstret på, så jag får väl ta mig dit och köpa det... Däremot har de mycket jersey, sydde två byxor av olika tyger igår. Roliga mönster, men byxorna känns tunna och sladdriga.
Znok och Liandlo verkar innebära utlandsköp, går bort. Och Strömmings webshop ligger nere...
E-slöjd hade jag ju helt glömt bort, när jag syr till barn gör det ju inget att det inte är så brett. Är det interlock? Står inget på hemsidan.
Sockertopp skrev:Säger som Kvarnvik. Både Znok och Liandlo finns i Sverige. Znok har jag handlat från mer än en gång och mailat med och det brukar fungera bra. Liandlo vet jag inget om.Inte vet jag hur det gick till när jag googlade igår
Strömmings butik var uppe nyss iaf http://www.strommingdesign.se/ .
Ja, just ja. Du kan ju alltid efterlysa i 'säljtråden'. Kanske finns nån som har lite överbliven interlock.
tesoj skrev:Sytt en tröja till sonen. Han valt färgerna själv. Har även sytt ap-klänningen som skymtar på den nyvakna dottern.Vilka härliga färger!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?