Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
zandrama skrev:
erisara skrev:
zandrama skrev:Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska göra. 8)
Jag med. Rött-vitt-svart eller rött-beige-svart eller turkos-grå funkar väl alla som unisex-färger väl? Ska handa tyget idag och det blir någon av de kombinationerna om jag bara hittar tyget jag vill ha.
Jag skulle rösa för det mest färgglada alternativet.
Jag skulle rösta för svart/vitt/rött av de alternativen för beige och grå är tråkigt :-)
Av Ponyo
zandrama skrev:Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska göra. 8)
Jag med 8)
Ska iväg på lunchen och handla garn.
Hade tänkt sy något, men min mottagare är så himla duktig på att sy själv, så då är det allt bäst att jag gör det jag är bäst på själv.
Användarens profilbild
Av puppan
Och jag är jättevelig :roll: ändrar mig hela tiden...
Av Ponyo
puppan skrev:Och jag är jättevelig :roll: ändrar mig hela tiden...
Det var jag med innan, men nu bestämde jag mig tillslut, och det ska blir riktigt riktigt skoj.
Användarens profilbild
Av Asia
jag har skaffat ett mönster å fattar ingenting! :shock: Dessutom måste jag på nåt sätt göra plagget större eftersom mönstert har för liten storlek. HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!
Av Ponyo
Asia skrev:jag har skaffat ett mönster å fattar ingenting! :shock: Dessutom måste jag på nåt sätt göra plagget större eftersom mönstert har för liten storlek. HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!
Aj då! Hojta till om du vill ha hjälp. :D
Användarens profilbild
Av Asia
Bubbi skrev:
Asia skrev:jag har skaffat ett mönster å fattar ingenting! :shock: Dessutom måste jag på nåt sätt göra plagget större eftersom mönstert har för liten storlek. HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!
HOJT!
Av Ponyo
Asia skrev:
Bubbi skrev:
HOJT!
Vad är det som du inte förstår med mönstret?
Var har du fastnat? Är det vid själva avritandet? Låter lite svårt att göra det större när det är ditt första projekt du ska göra.
Är det ett mycket större barn än mönstret säger? PMa mig, och om du har sådan otur att det är till mig du ska göra så får du hitta på. :)
Jag har en superbra bok med barnmönster. Om du vill kan du få låna den.
Av Ponyo
Nu har jag suttit ute på balkongen, i solen, och stickat på mitt projekt.
Ville, han kröp in och ut, och öppnade och stängde dörren om mig.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag har varit till affären och inhandlat början till mitt pyssel (dvs en tygbit av ett visst slag :) ) Nu ska jag bara ta mig hem till mormor och låna hennes nya symaskin så det har en chans att bli någosålunda fina sömmar också 8)
Av Ponyo
Beckah82 skrev:jag har köpt tyyyyg :-D
Vadå för tyg? :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
Bubbi skrev:
memligt :-)
Av Ponyo
Beckah82 skrev:
Bubbi skrev:
memligt :-)
Ähh! Nyfiken ju! ;)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?