Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zmurfan skrev:vad braannelie skrev:hm, ser du från vilket kontonummer så kan jag pm:a mitt för det kan vara jagNope, du skrev annelie i ditt.som skrev det
zmurfan skrev:Här kommer listan så slipper ni gissa ni som betalat in. Om någon vet med sig att de betalat in men kanske inte står med på listan så är det ju den personen.Uppdaterar listan med:Hojta till nudå. Jag vill veta vem det är.
Har uppdaterat listan.
TÅKSMAMMA
WENNERSTRÖM
ERNAMALIN
MUMSKICKAN
MYMLAN
BUSCILLA
DELFINEN78
KNYTTET
verre
SIRISIRIUS
FRESIABJÖR
STREAM
EmmiezSB
Panakeia
Kosmos SB
Aha
K. Lövrie
Britt Verkt.
zmurfan skrev:12 personer har jag fått in pengar från.
Men VEM märkte sin betalning med knappress?
(Du betalade igår i vilket fall. Skicka gärna ett pm och tala om vem du var.)
verre skrev:Ah! Problemet löst! Bra att du talade om, så slapp jag vara nyfiken längre.zmurfan skrev:12 personer har jag fått in pengar från.
Men VEM märkte sin betalning med knappress?
(Du betalade igår i vilket fall. Skicka gärna ett pm och tala om vem du var.)
det var jag... förlåt..skulle ju så klart skrivit verre...
zmurfan skrev:Uppdaterar medzmurfan skrev:Här kommer listan så slipper ni gissa ni som betalat in. Om någon vet med sig att de betalat in men kanske inte står med på listan så är det ju den personen.Uppdaterar listan med:Hojta till nudå. Jag vill veta vem det är.
Har uppdaterat listan.
TÅKSMAMMA
WENNERSTRÖM
ERNAMALIN
MUMSKICKAN
MYMLAN
BUSCILLA
DELFINEN78
KNYTTET
verre
SIRISIRIUS
FRESIABJÖR
STREAM
EmmiezSB
Panakeia
Kosmos SB
Aha
K. Lövrie
Britt Verkt.
Asereht
annelie
melon
marcy
Fryle skrev:zmurfan skrev: Så snart snart snart hoppas jag att ni har grejerna hos er.Utan dig hade jag nog inte haft någon press alls, så för min del är det ok att vänta.
Ha bara lite till tålamod. De kommer förhoppningsvis att komma före jul iaf.
Fryle skrev:zmurfan skrev: Så snart snart snart hoppas jag att ni har grejerna hos er.Utan dig hade jag nog inte haft någon press alls, så för min del är det ok att vänta.
funshine skrev:nej usch vad tråkigt jag ville ju också ha en varför har jag inte tid att surfa längre.för att du kör bil på ica
Asereht skrev:åh, vad jagFryle skrev:zmurfan skrev: Så snart snart snart hoppas jag att ni har grejerna hos er.Utan dig hade jag nog inte haft någon press alls, så för min del är det ok att vänta.
+ en stor eloge för dig som fixar och donar åt oss alla!
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?