Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
solängel skrev:
Fryle skrev:
solängel skrev:Postis tog med sig mitt idag. Det blev inte det garn jag tänkt ut, men å andra sidan blev det lite mer. Och jag hoppas det blev rätt.
Det blev jätterätt! :vågen:
Jag har fått grått och grönt superfint garn. (Blev sugen på att spinna igen, det är 20 år sedan sist.)
Ett rooiboste med fruktsmak som låter gott och spännande samt apelsinchoklad som jag gömt längst in i skåpet för att familjen inte ska hitta det. 8) Ikväll ska jag smaka teet och chokladen. :mums:
Åh, vad bra att du blev nöjd! (Du kanske måste vara med på ett ullbyte? Så du får spinna lite? :lol: ) Hoppas teet och chokladen är gott, först tog jag vit choklad med crisp, men så upptäckte jag att crispet bestod av mandel, så då bytte jag, jag visste ju inte om mandel var ok.
Utvärdering: Både teet och chokladen smakade jättegott! :mums:

Har ingen spinnrock just nu och inte tålamod med slända, så ullbyte får nog vänta...
Vad bra att det var gott! Kanske måste köpa åt mig själv när jag ska till Ö-vik nästa gång...

Snart har jag tre spinnrockar, du är varmt välkommen!
Idag kom mitt paket! Tack så mycket, Ketronya! :vågen: Garnet var supermjukt och fint, ska nog bli en mysig mössa tror jag, och chokladen är redan provsmakad och mer än godkänd ;-) Ska prova teet när tegalne sambon kommer hem. Roligt detta var! :app:
solängel skrev:
Fryle skrev:
solängel skrev:
Fryle skrev:
solängel skrev:Postis tog med sig mitt idag. Det blev inte det garn jag tänkt ut, men å andra sidan blev det lite mer. Och jag hoppas det blev rätt.
Det blev jätterätt! :vågen:
Jag har fått grått och grönt superfint garn. (Blev sugen på att spinna igen, det är 20 år sedan sist.)
Ett rooiboste med fruktsmak som låter gott och spännande samt apelsinchoklad som jag gömt längst in i skåpet för att familjen inte ska hitta det. 8) Ikväll ska jag smaka teet och chokladen. :mums:
Åh, vad bra att du blev nöjd! (Du kanske måste vara med på ett ullbyte? Så du får spinna lite? :lol: ) Hoppas teet och chokladen är gott, först tog jag vit choklad med crisp, men så upptäckte jag att crispet bestod av mandel, så då bytte jag, jag visste ju inte om mandel var ok.
Utvärdering: Både teet och chokladen smakade jättegott! :mums:

Har ingen spinnrock just nu och inte tålamod med slända, så ullbyte får nog vänta...
Vad bra att det var gott! Kanske måste köpa åt mig själv när jag ska till Ö-vik nästa gång...

Snart har jag tre spinnrockar, du är varmt välkommen!
Sväljer i detta nu det sista av chokladen (är ensam hemma och har nu ätit all chokladen själv :oops: ) Om jag har vägarna förbi kommer jag gärna och spinner lite. :tumup:
binaem skrev:
solängel skrev:Men vem har jag fått från egentligen? Binaem?

Edit: Nu kollade jag fb, det var det! Tack snälla!
Roligt att du är nöjd
Teet var jättegott! Chokladen var det bara jag som gillade, men det gjorde ju inget :mrgreen: Och garnet ska jag köpa ett till nystan av, så jag får riktigt långa sockar att värma mig med i vinter!
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Cyclotella skickat och fått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle Skickat och fått
Grönöga skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Juliusdotter Skickatoch fått
Ketronya skickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
Maddemoa: Skickat och fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
sirisirius Skickat och fått
solängel Skickat och fått
Trulsaminskickat och fått
Vitsippa Skickat och fått
zandrama fått - ej skickat
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
Hej alla, det har varit lite mkt i mitt huvud på det senaste (Begravning av min farfar) så jag har varken skrivit att jag har fått eller någonting annat... Jag har köpt det sista igår till bytet och nu fattas bara överlämnandet, kanske kan se om jag kan fixa det i helgen :hmm: Och i veckan har jag fått ett jättefint paket av Vitsippa :vågen: Nu måste jag klura på vad jag ska hitta på med garnet bara, men har lite för många projekt igång tror jag och det är därför det är hjärnstillestånd... chokladen har jag inte öppnat ännu ( :whut: :siishah: ) och teet var jättegott som det var (Jag dricker ju te med mjölk och honung normalt men av någon konstig anledning så var jag inte sugen på det när jag testade teet så jag drack det svart :siishah: ) så nu ska det testas med mjölk och honung med :mrgreen: Tack så mycket :loving:
Ska ta en bild med sen :)
binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle Skickat och fått
Grönöga Skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
Uppdaterar lite...

binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle Skickat och fått
Grönöga Skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
ellla skrev:skickar påminnelsePM till de som inte skrivit att de skickat, eller att de ska se till att paketet når sin adressat så snart som möjligt :)
Låter bra det. :tumup:

Inte heller här har det dykt upp vare sig ngt paket eller ngt "ledsen, det blev försenat-PM" så jag känner mig lite uppgiven för stunden... :|
Jag har skickat, och jag hoppas att det har kommit fram, annars borde det komma i början av nästa vecka. Ledsen att jag inte har varit in här, jag är lite trött på sb för tillfället eftersom det mest bara strular. :(

binaem Skickat och fått
CrazyMagpie Skickatfått
Dorotea Skickatoch fått
Elflinskickat och fått
Ellla skickat och fått
Ellynil skickat och fått
Fryle Skickat och fått
Grönöga Skickat och fått
Inannaskickat och fått
Introskickat och fått
Lojse överlämnat ej fått
No_skickat och fått
Sassi skickat och fått
zandrama Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
zmurfan Skickatoch fått
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?