- ons okt 17, 2012 21:15
Sen tycker jag att du ska göra en onepice istället, eller iaf hängslen på dia 1,20 Tänk så gulligt!
Edit: Skrattar inte åt dig utan åt själva grejen..
melon skrev:Jag får inte till det å älskar strumpstickor, men när jag har försökt så har det varit restgarnsstickningar=trassligt, får kanske ta chansen att öva nu.mly skrev:Eller så passar du på och tränar på det nu? Eller har du provat och bestämt dig för att du gillar strumpstickor bättre?melon skrev:Ja varför inte, tror inte sliten tvåbarnsmorsan säljer så bra baramly skrev:Modellkarriär nästa!melon skrev:Typmly skrev:Hur långa ben har du? 1,8m?melon skrev:Det slog mig just: Om man stickar ca 2 cm om dagen tar det 2 månader att sticka klartÅ så va det ju detta med långa bentre månader?
näe men drygt 80cm får nog innebenslängden bli har jag för mig.
Jag har stickat 9,5cm mitt fram, tror det skulle vara 22 innan ökningen i grenen.![]()
Du har ju kommit en bra bit på vägen. 2 cm om dagen i 2 månader blir 120 cm och det är upp till mina bröst. Så varm behöver jag nog inte bli.![]()
Fastjag kan ju inte magick loopa så när det kommer till benen får jag satsa på 4 cm om dagen då
Eftersom byxorna ska sitta rätt tajt så sträcks ju stickningen ut ganska mycket och blir samtidigt kortare, så siktar man på 1,20 är man nog sejf.
Sen tycker jag att du ska göra en onepice istället, eller iaf hängslen på dia 1,20 Tänk så gulligt!

Edit: Skrattar inte åt dig utan åt själva grejen..