Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
esarina skrev:
esarina skrev:Nu är vi uppe i 2 månader efter ursprungligt satt skicka-datum och +200 % av tiden för att pyssla ihop nåt. Jag kommer också dra mig för att vara med igen. Jag har inte hört nåt från nån.
Safireee skrev:Fryle: det är silent_angel som ska skicka till dig. Jag såg nu att varken hon eller Fjärilen har läst sina påminnelse-PM som jag skickade för ett tag sedan.Tack, då vet jag att jag inte behöver vänta längre. Silent_angel har ju inte varit inloggad sedan 10/5.
Det är Plutteli som ska skicka till Esarina. Fjärilen skulle skicka till silent_angel. Dessa två verkar inte vara så aktiva här längre...
Men plutteli ska ju skicka snart skrev hon i mjuka filurertråden så vi får väl se.
Så himla tråkigt att det blivit så här! Dålig stil att varken skicka eller höra av sig.
Fryle skrev:Safireee skrev:Fryle: det är silent_angel som ska skicka till dig. Jag såg nu att varken hon eller Fjärilen har läst sina påminnelse-PM som jag skickade för ett tag sedan.Tack, då vet jag att jag inte behöver vänta längre. Silent_angel har ju inte varit inloggad sedan 10/5.
Det är Plutteli som ska skicka till Esarina. Fjärilen skulle skicka till silent_angel. Dessa två verkar inte vara så aktiva här längre...
Men plutteli ska ju skicka snart skrev hon i mjuka filurertråden så vi får väl se.
Så himla tråkigt att det blivit så här! Dålig stil att varken skicka eller höra av sig.
Fryle skrev:Söta esarina har lovat mig ett pysseleftersom min byteskompis inte längre tycks finnas på SB. Och jag hoppas verkligen att hon själv snart får sitt byte, hennes byteskompis är ju i alla fall aktiv här.
Fryle skrev:Söta esarina har lovat mig ett pysselTja. Med graden av kommunikation kring detta byte så räknar jag inte med nåt. Men jag gör mitt eget kökspyssel nu, det blir jättebra och exakt som jag vill ha det.eftersom min byteskompis inte längre tycks finnas på SB. Och jag hoppas verkligen att hon själv snart får sitt byte, hennes byteskompis är ju i alla fall aktiv här.
esarina skrev:Idag fick jag ett par jättefina och riktigt praktiska grytlapparFryle skrev:Söta esarina har lovat mig ett pysselTja. Med graden av kommunikation kring detta byte så räknar jag inte med nåt. Men jag gör mitt eget kökspyssel nu, det blir jättebra och exakt som jag vill ha det.eftersom min byteskompis inte längre tycks finnas på SB. Och jag hoppas verkligen att hon själv snart får sitt byte, hennes byteskompis är ju i alla fall aktiv här.
(Dessutom har jag två gamla köksbänkar att slöjda med i höst samt två tillsågade skärbrädor av samma modell som den jag gjorde till kristinek som bara ska putsas, karvas och oljas in, så jag får nog nog med köksförnyelse ändå.
) Jag postade till dig på väg till jobbet idag Fryle.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?