Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fjärilen och Plutteli har varit inne på SB idag respektive i söndags, så de bör vara uppdaterade med läget i tråden. Har någon av dem skickat, eller åtminstone hört av sig?

silent_angel har inte varit inloggad sedan 10/5, så om hon fått och/eller skickat är svårare att veta något om. Är det någon som känner henne?

Jag tror det dröjer innan jag vågar vara med på ett byte igen, det har varit så mycket trassel senaste gångerna...
esarina skrev:Nu är vi uppe i 2 månader efter ursprungligt satt skicka-datum och +200 % av tiden för att pyssla ihop nåt. Jag kommer också dra mig för att vara med igen. Jag har inte hört nåt från nån.
:klappa: Du och jag esarina.
:(

Plutteli som ska skicka till en av er skrev så här i GDS mjuka filurer-tråden 7 juli:

" Jag ska göra klart ikväll, en runda lunginflamation hos mig och V har liksom satt stopp för allt pyssel i flera veckor, har fortfarande inte fått iväg köksbytet så ska fixa lite extra till det också som kompensation".

Men det verkar ju inte ha blivit skickat än då.
Fryle: det är silent_angel som ska skicka till dig. Jag såg nu att varken hon eller Fjärilen har läst sina påminnelse-PM som jag skickade för ett tag sedan.

Det är Plutteli som ska skicka till Esarina. Fjärilen skulle skicka till silent_angel. Dessa två verkar inte vara så aktiva här längre...

Men plutteli ska ju skicka snart skrev hon i mjuka filurertråden så vi får väl se.

Så himla tråkigt att det blivit så här! Dålig stil att varken skicka eller höra av sig. :?
Safireee skrev:Fryle: det är silent_angel som ska skicka till dig. Jag såg nu att varken hon eller Fjärilen har läst sina påminnelse-PM som jag skickade för ett tag sedan.

Det är Plutteli som ska skicka till Esarina. Fjärilen skulle skicka till silent_angel. Dessa två verkar inte vara så aktiva här längre...

Men plutteli ska ju skicka snart skrev hon i mjuka filurertråden så vi får väl se.

Så himla tråkigt att det blivit så här! Dålig stil att varken skicka eller höra av sig. :?
Tack, då vet jag att jag inte behöver vänta längre. Silent_angel har ju inte varit inloggad sedan 10/5.
Fryle skrev:
Safireee skrev:Fryle: det är silent_angel som ska skicka till dig. Jag såg nu att varken hon eller Fjärilen har läst sina påminnelse-PM som jag skickade för ett tag sedan.

Tack, då vet jag att jag inte behöver vänta längre. Silent_angel har ju inte varit inloggad sedan 10/5.
:(
Söta esarina har lovat mig ett pyssel :heart: eftersom min byteskompis inte längre tycks finnas på SB. Och jag hoppas verkligen att hon själv snart får sitt byte, hennes byteskompis är ju i alla fall aktiv här.
Sneak peek:
På lådan imorgon. Jag blev faktiskt helt OK nöjd, och är glad att jag har material kvar för att göra likadant till mig själv. ;) Men jag borde kommit ihåg att min symaskin inte duger att sy på längre. :roll:
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:21, redigerad totalt 1 gånger.
Fryle skrev:Söta esarina har lovat mig ett pyssel :heart: eftersom min byteskompis inte längre tycks finnas på SB. Och jag hoppas verkligen att hon själv snart får sitt byte, hennes byteskompis är ju i alla fall aktiv här.
:heart:
Fryle skrev:Söta esarina har lovat mig ett pyssel :heart: eftersom min byteskompis inte längre tycks finnas på SB. Och jag hoppas verkligen att hon själv snart får sitt byte, hennes byteskompis är ju i alla fall aktiv här.
Tja. Med graden av kommunikation kring detta byte så räknar jag inte med nåt. Men jag gör mitt eget kökspyssel nu, det blir jättebra och exakt som jag vill ha det. :mrgreen: (Dessutom har jag två gamla köksbänkar att slöjda med i höst samt två tillsågade skärbrädor av samma modell som den jag gjorde till kristinek som bara ska putsas, karvas och oljas in, så jag får nog nog med köksförnyelse ändå. ;) ) Jag postade till dig på väg till jobbet idag Fryle.
esarina skrev:
Tja. Med graden av kommunikation kring detta byte så räknar jag inte med nåt. Men jag gör mitt eget kökspyssel nu, det blir jättebra och exakt som jag vill ha det. :mrgreen: (Dessutom har jag två gamla köksbänkar att slöjda med i höst samt två tillsågade skärbrädor av samma modell som den jag gjorde till kristinek som bara ska putsas, karvas och oljas in, så jag får nog nog med köksförnyelse ändå. ;) ) Jag postade till dig på väg till jobbet idag Fryle.
Idag fick jag ett par jättefina och riktigt praktiska grytlappar :vågen: . Tack snälla esarina!!!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?