Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tror att cooptjejen behöver 3 fulla rullar för att kunna lägga beställningen, så var det förra gången i alla fall, men jag ska dubbelkolla. Det betyder att det saknas 54 yard, men vet ni någon som vill ha så..ja, ni vet..många bäckar små :)

Den andra ullen seglar fortfarande på ospårbart hav :lol: Kinesiska postens försändelser går inte att spåra lika bra som USA-paket..störigt! :angry: Nåja, 8-9 veckor tog det för britterna att få sina paket så snaaart borde det vara här! :D
Alecsandra skrev:är det pul-tyg ni snackar nu? e helt lost i skallen.
Men isf kan jag tänka med 2yard mörkblått eller svart (helst svart) om det finns.
ull i denna tråd :tumup:
Ullinterlock
Emmamedhunden: 6 yrd.
Ceinwyn 6 yrd.
DsJohanna 2 yrd.
Petwol 2 yrd
Emmamedhundensyster 7 yrd.
Senast redigerad av Shuna76 den fre sep 25, 2009 19:46, redigerad totalt 3 gång.
Här är lite info:
Det finns fortfarande möjlighet att öka på beställningen av ullinterlock. Klipper in info här:

Priserna är som följer 1 – 5 yards - $18.50, 6 – 15 yards - $17.50, 16 – 30 yards - $17.00, 45 yards + eller en rulle - $16.50. 10-15 yard borde vi kunna komma upp i tycker jag så ni som är intresserade kan väl skriva lite preliminärt hur mkt ni vi ha så får vi se vad vi kommer upp i :)

Ullen är på 16oz/yard d.v.s ca 450gr/yard. Jag vet inte hur den är i förhållande till Minimundus ullställ, men den är tjock i förhållande till den ullinterlock man köper i amerikanska webshopar & passar lika bra till att sy ullunderställ som ullblöjbyxor, skillnaden är att med blöjbyxor behöver man dubbelt tyg.

Databasen stänger om 1-3 veckor beroende på när minsta antal yard för att beställa är uppnått & sedan tar 3-4 veckor innan det är tillverkat + ett par veckor att klippa/packa/skicka då är vi uppe i 7-10 veckor + frakten hit till Sverige som tar runt 5 veckor i bästa fall. För de engelska beställarna har det tagit 8-10 veckor innan de fått sina tyger. Men räkna med 3-4 månader från nu innan den är här. Betalas ska den göra när databasen stänger, men det går bra att föra över pengar redan nu om man vill för jag har ett separat konto för detta :)
En yard är 91 cm & i dagen kurs är $17 ca 120:- :) Det enda som till kommer är frakt från mig till dig + ev. tull som vi i så fall delar per yard på både ullinterlock & bambutygerna som kommer i samma paket, inte många kronor extra /yard alltså.
Ok, så ullen kommer inte att bli av denna omgången. Ni som vill kan stå kvar till nästa databas, men det betyder att det inte kommer hit förrän i februari nångång. Bambutygerna kommer däremot som planerat.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?