Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Men alltså ska paketet öppnas på julafton? :hmm: det har inte jag fattat.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
miom skrev:Men alltså ska paketet öppnas på julafton? :hmm: det har inte jag fattat.
Jag kommer troligtvis att skicka ett paket i flera delar, där en del bör öppnas redan innan själva julafton och det andra är valfritt! :-D
Användarens profilbild
Av karro54
CrazyMagpie skrev:
miom skrev:Men alltså ska paketet öppnas på julafton? :hmm: det har inte jag fattat.
Jag kommer troligtvis att skicka ett paket i flera delar, där en del bör öppnas redan innan själva julafton och det andra är valfritt! :-D
Jag kommer nog inte kunna hålla mig till julafton om jag får mitt paket några dagar innan, jag har inget tålamod alls... :roll:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tycker vi ska skicka anonymt med rim! :vågen: :tumup:
Sen kan det vara bra att skicka senast 16/12 för att vara säker på att det kommer fram innan jul. Jag tänkte försöka skicka mitt nångång mellan 10 och 16/12. 8)
Användarens profilbild
Av Asia
jag är helt värdelös på rim. Jag vill inte rimma!
Användarens profilbild
Av karro54
Asia skrev:jag är helt värdelös på rim. Jag vill inte rimma!
Jag vill inte heller rimma. Om jag måste blir det i så fall ära vare gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden.
Användarens profilbild
Av Stream
Det går väl bra med en rebus också.. eller ta hjälp av någon här på sjalbarn som kan rimma :D (det har jag gjort tidigare)
Användarens profilbild
Av karro54
Alltså, nu måste jag fråga. Vad ska rimmet leda till, är det ett julklappsrim på det som är i paketet och ska det då gälla både det ätbara, pysselsakerna och själva julklappen eller ett rim där jag avslöjar vem jag är??
Användarens profilbild
Av zmurfan
Förra året fick iaf jag ett rim på personen som hade skickat paketet. Det var lite skojigt att luska ut. Men det var skitsvårt att skriva tycker jag.

Jag är kass på rim öht så vi får se om det blir något rim alls härifrån.
Användarens profilbild
Av Anna
Men det måste kanske inte vara just rim eller rebus om många tycker det är så jobbigt? Jag kan lika gärna tänka mig en liten text av orimmande slag om hemliga tomten föredrar det. Vi har ju olika talanger, tex finns det en hel hög duktiga diktare här osv.

Jag har inte börjat, och inte fick jag mindre prestationsångest av att höra att man kanske kommer bidra med julens enda julklapp till sin mottagare.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Min julklapp kommer inte få något rim :? Hade det varit med i diskussionerna i början hade jag inte anmält mig :oops:

Min pysslade sak är klar men sen har jag beslutsångest angående vad jag ska skicka med för pysselmaterial :roll:
Det ätbara har jag också tänkt ut men det är för tidigt att fixa det redan.
Användarens profilbild
Av lotti
linafelicia skrev:Min julklapp kommer inte få något rim :? Hade det varit med i diskussionerna i början hade jag inte anmält mig :oops:
Ett rim är kul men......det får inte bli ett tvång..... :shock: Det här ska ju vara ett kul byte!! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Anna skrev:Men det måste kanske inte vara just rim eller rebus om många tycker det är så jobbigt? Jag kan lika gärna tänka mig en liten text av orimmande slag om hemliga tomten föredrar det. Vi har ju olika talanger, tex finns det en hel hög duktiga diktare här osv.
Jag tycker mest att det är så kul med rim, så därför är jag entusiastist om rimmen. Tycker man det är jobbigt eller svårt eller nåt annat så behöver man såklart inte rimma. Men jag tycker ändå vi skickar anonymt med lite ledtrådar om hemliga tomten. 8)
Användarens profilbild
Av karro54
zandrama skrev:
Anna skrev:Men det måste kanske inte vara just rim eller rebus om många tycker det är så jobbigt? Jag kan lika gärna tänka mig en liten text av orimmande slag om hemliga tomten föredrar det. Vi har ju olika talanger, tex finns det en hel hög duktiga diktare här osv.
Jag tycker mest att det är så kul med rim, så därför är jag entusiastist om rimmen. Tycker man det är jobbigt eller svårt eller nåt annat så behöver man såklart inte rimma. Men jag tycker ändå vi skickar anonymt med lite ledtrådar om hemliga tomten. 8)
Ja, ledtrådarna behöver ju inte vara rim, det kan ju vara, rebus en saga eller lite hur som helst... :hellu:
Av Emmiez
för att reda ut det här och se om jag förtsått rätt :)
stämmer detta?

vi skall skicka anonymt
vi skall skriva något så att mottagaren kan försöka gissa vem vi är (rim, rebus eller bara text?)

hur är det med öppnandet? skall det öppnas direkt eller på julafton?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 32

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?