- sön jan 27, 2013 13:50

Men jag hade ett PayPal-konto, och skaffade mig ett ebaykonto igår - så vi får väl se. Men jag vet att i jobbet har jag en nära kollega som ofta handlar saker via ebay, det verkar oftast funka bra.
Fenoxi skrev:Inte jag hellerKaffemoster skrev:Jag vart också sugen på dedär stickorna, men hur funkar det när man köper via ebay?Aborre skrev:Om jag kommer ihågKaffemoster skrev:Hoppsan, jag råkade visst köpa både ett set med 15 virknålar och ett sånt där set med bambu-rundstickor.Uhj, uhj! Du måste berätta om du blir nöjd eller inte med stickorna!
En hel hundring gick det på!
Det var leveranstid på 25-30 dagar nu, antar att det tidigare diskuterade nyåret spelar in. Stickorna kommer nog mest vara som reserv, och så var det upp till st 12.0 i paketet, så tjocka äger jag inga.
Jag tror att man kan sammanfatta med att jag drabbades hårt av "Men det kan ju vara bra att ha..."
Har aldrig handlat via utländska sidor så jag har nollkoll!

Men jag hade ett PayPal-konto, och skaffade mig ett ebaykonto igår - så vi får väl se. Men jag vet att i jobbet har jag en nära kollega som ofta handlar saker via ebay, det verkar oftast funka bra.
K -05 och B -07