- tis jul 19, 2011 09:47
Sedan finns ju Hemslöjden! Irma heter damen som äger den butiken, hon kan verka lite avig och sur, men har en hel del blandade garner och nästan alltid någonting på rea!
Hemslöjden kommer man till om man går förbi Iduna ner mot kajen och svänger höger vid parkeringen/hörnet på huset. Hon ligger efter zoobutiken och symaskinsaffären.
erisara skrev:Jo, både Ull och Lull (den i backen mot stadshuset(har i huvudsak Drops garner)) och Iduna finns kvar.kvarnvik skrev:Jag har inte varit där i år så den kan ju ha försvunnit/flyttat/lagt ner men det fanns en i backen från ronnebygatan och upp emot stadshuset som hade en del trevligt garn. Sedan finns Idunamagasinet (den fanns redan när jag var barn så den förutsätter näst finns kvar) ner mot Borgmästarkajen som har mer basgarner.glis skrev:Finns det någon trevlig garnaffär i Karlskrona?Vet ej, men det finns ett mycket bra glasställe
Sedan finns ju Hemslöjden! Irma heter damen som äger den butiken, hon kan verka lite avig och sur, men har en hel del blandade garner och nästan alltid någonting på rea!
Hemslöjden kommer man till om man går förbi Iduna ner mot kajen och svänger höger vid parkeringen/hörnet på huset. Hon ligger efter zoobutiken och symaskinsaffären.
Mamma till Tösen född feb -15
Kaninerna Salma dec -10 till juli -19 och August juni -11 till jan -19
Jag vill helst inte bli citerad.
Kaninerna Salma dec -10 till juli -19 och August juni -11 till jan -19

Jag vill helst inte bli citerad.