Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
ernamalin skrev: Kära mottagare; jag lovar att göra mitt bästa och hoppas att det blir något du kommer ha nytta och användning för :wink:
:iagree: Skriver under på den meningen :)
Av Ponyo
Smultronbarn skrev:
erisara skrev:Nu tror jag att jag bestämt vad jag ska göra, om jag inte ändrar mig igen. Men nu måste jag till en affär, hitta ett bra mönster och bestämma färg (tänk om mottagaren inte har samma färgsmak som jag).

Det här ska bli både kul och nervöst.
Kanske mottagren kan lära sig att uppskatta en ny färg? :wink: Och förresten är det väl barnen som ska uppskatta grejjerna mest eller?? :roll: :lol:
Som jag tex, som är så dålig att sätta på min son något med färg.
Ska bli så skoj att ta emot något från någon annan. :D
Användarens profilbild
Av Hello
Jag har inte hört något från Camilla_N, så nu skickar jag hennes mottagare till den som har fått henne, tyvärr. Det känns jättetråkigt, men den givaren måste också få en chans att sätta igång och det var väl tillräckligt tydligt i trådstarten att man skulle PM:a mig?? Alla andra har i alla fall gjort det.

Här är följaktligen nya listan:

abmis Ej sänt - Ej fått
Anna Ej sänt - Ej fått
aneeha Ej sänt - Ej fått
annelie Ej sänt - Ej fått
Annika80 Ej sänt - Ej fått
Asia Ej sänt - Ej fått
Beckah82 Ej sänt - Ej fått
binaem Ej sänt - Ej fått
Bubbi Ej sänt - Ej fått
corona Ej sänt - Ej fått
doddit Ej sänt - Ej fått
Elina Ej sänt - Ej fått
emmiez Ej sänt - Ej fått
ernamalin Ej sänt - Ej fått
erisara Ej sänt - Ej fått
Hello Ej sänt - Ej fått
Hema Ej sänt - Ej fått
johanna Ej sänt - Ej fått
Knyttet & K Ej sänt - Ej fått
Mammut Ej sänt - Ej fått
Marine78 Ej sänt - Ej fått
Monia Ej sänt - Ej fått
Neavida Ej sänt - Ej fått
Nettan Ej sänt - Ej fått
nevin Ej sänt - Ej fått
puppan Ej sänt - Ej fått
Silent_angel Ej sänt - Ej fått
sirisirius Ej sänt - Ej fått
SkogsKajsa Ej sänt - Ej fått
Smultronbarn Ej sänt - Ej fått
sofiutane Ej sänt - Ej fått
zandrama Ej sänt - Ej fått
zero.sara Ej sänt - Ej fått
zingo Ej sänt - Ej fått
äpple Ej sänt - Ej fått
4ungar Ej sänt - Ej fått
Användarens profilbild
Av Hello
Vad kul att komma in här efter några dagar och läsa alla funderingar. Extra roligt känns det att några synykomlingar är med! Det är ju fantastiskt att få bidra till att väcka nya intressen och färdigheter! Själv rusade jag iväg på min resa (där jag är nu) och glömde kolla vem det egentligen var jag skulle sy till själv, så jag kan inte ens börja tänka förrän tidigast söndag kväll!

Nu kopplar jag ner mig igen och kan nog inte kolla ev pm och så förrän vi är hemma igen.
Användarens profilbild
Av Elina
zandrama skrev:Är förklädesklänning i brunt med hjärtan unisex och lekvänligt?! :roll:
på en flicka, ja, men på en pöjk ,nja, brunt och hjärtan är bra, men klänning, näää.
Av Emmiez
nu har ja köpt tyg, o börjat provsy :eld:

men nu sover Amanda o symaskinen är i sovrummet så nu kan ja inte göra mer förän imorgon :(
Användarens profilbild
Av Beckah82
Elina skrev:
zandrama skrev:Är förklädesklänning i brunt med hjärtan unisex och lekvänligt?! :roll:
på en flicka, ja, men på en pöjk ,nja, brunt och hjärtan är bra, men klänning, näää.
Till min lille gosse går det kanonbra att sy en förklädesklänning iaf :-) men gärna ganska kort modell som man kan ha byxor till.

Jag tycker det är unisex!
Av Emmiez
ja blev så inspirerad av alla pysselbloggar att ja va tvungen att göra en egen :lol:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Usch, vad jag är anvundsjuk! :roll: Jag vill också vara med! Dumma baler och annat tjafs! :angry:
Användarens profilbild
Av Annika80
Igår testsydde jag modellen för att se om den passade A, då borde den också passa mottagaren.
Men den blev för stor :?
Tur att det finns två storasyskon här som nästan slogs om den, så jag försökte förminska mönstret och ja idag blir det att sy en ny test... 8)
Och sen en till storasyrran.
Användarens profilbild
Av aneeha
och jag har beställt tyg. Å vad skoj det ska bli, men tyget lär ta 10 dagar på sig att komma från SoS, så det blir nog en klar-i-slutet av månaden-byte för min del.

Nåväl mönstret ska kalkeras och klippas ut så lite kan ajg pyssla med tills dess...
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska göra. 8)
Användarens profilbild
Av binaem
Nu har jag sytt en sak som efter femton feltänk blev kalas! Varför skall man alltid sy ngt. man aldrig sytt när man syr till någon ny :hmm: När man kan hålla sig till säkra kort? Men skall sy en till då mottagaren faktiskt hade 2 barn och jag är inne i världens symani :D
Användarens profilbild
Av erisara
zandrama skrev:Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska göra. 8)
Jag med. Rött-vitt-svart eller rött-beige-svart eller turkos-grå funkar väl alla som unisex-färger väl? Ska handa tyget idag och det blir någon av de kombinationerna om jag bara hittar tyget jag vill ha.
Användarens profilbild
Av zandrama
erisara skrev:
zandrama skrev:Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska göra. 8)
Jag med. Rött-vitt-svart eller rött-beige-svart eller turkos-grå funkar väl alla som unisex-färger väl? Ska handa tyget idag och det blir någon av de kombinationerna om jag bara hittar tyget jag vill ha.
Jag skulle rösa för det mest färgglada alternativet.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?