Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Jag har en tjej som bor i mina trakter som harförsta tjing på tyget, men jag hör av mig om det blir något kvar...
Användarens profilbild
Av Anso
OOOOAAAA! Nu såg jag att det finns massor med trikåtyger igen till salu!
Hjälp, och jag som inte har hunnit sy av allt som ligger sedan sist.... :hellu:
Användarens profilbild
Av Monia
:twisted: Å så var jag tvungen att lägga bud. Synd att hon inte hade köpnu denna gången.
Användarens profilbild
Av zandrama
Anso skrev:OOOOAAAA! Nu såg jag att det finns massor med trikåtyger igen till salu!
Hjälp, och jag som inte har hunnit sy av allt som ligger sedan sist.... :hellu:
Och jag har inte ens hunnit börja på min hög. Men den röd/oranga var ju fantastist! :heart:
Av FiaLisa
jag tänkte hålla mig borta från Tradera. om hon får in mer i höst kanske jag "måste" köpa lite till.
Av Marine78
Och tygoholic nummer ett kunde inte hålla sig borta. Men jag skippade budcirkusen och fick köpa direkt utav henne i stället. Ville ha just det röd/oranga så nu är det fem meter på väg hem utav det. 277 kr inkl porto känns som en helt ok affär ;-)
Användarens profilbild
Av Monia
Marine78 skrev:Och tygoholic nummer ett kunde inte hålla sig borta. Men jag skippade budcirkusen och fick köpa direkt utav henne i stället. Ville ha just det röd/oranga så nu är det fem meter på väg hem utav det. 277 kr inkl porto känns som en helt ok affär ;-)
Perfekt ju!!!! Jag ligger och budar på det röd/orange också. Så himla fint!!
Användarens profilbild
Av aspen
Monia skrev:
Marine78 skrev:Och tygoholic nummer ett kunde inte hålla sig borta. Men jag skippade budcirkusen och fick köpa direkt utav henne i stället. Ville ha just det röd/oranga så nu är det fem meter på väg hem utav det. 277 kr inkl porto känns som en helt ok affär ;-)
mmm, och det med blommor :evil:

;-) :lol:
Användarens profilbild
Av Monia
annelie skrev:
Monia skrev:

Ja´ me´ 8)
Användarens profilbild
Av Anso
Monia skrev:
annelie skrev:
Monia skrev:

Ja´ me´ 8)

:lol: :lol: Så det kan bli..... :lol: :lol:
Av FiaLisa
annelie skrev:

Om det är det där rosa med små blommor på så kan jag meddela att det inte är riktigt samma kvalitet som de andra. Det jag fick hem i våras känns som något syntetmaterial eller någon blandning. Dessutom ligger bården åt "fel" håll = längs stadkanten. Det är jättefint men jag kommer inte på vad jag ska göra av det där tyget. Några tips, någon?
Användarens profilbild
Av aspen
FiaLisa skrev:
annelie skrev:

Om det är det där rosa med små blommor på så kan jag meddela att det inte är riktigt samma kvalitet som de andra. Det jag fick hem i våras känns som något syntetmaterial eller någon blandning. Dessutom ligger bården åt "fel" håll = längs stadkanten. Det är jättefint men jag kommer inte på vad jag ska göra av det där tyget. Några tips, någon?
jag tänkte mig barnklänning :hmm:
men när du säger det, det syns ju tycker jag att det ligger åt "fel" håll...
Användarens profilbild
Av Monia
annelie skrev:
FiaLisa skrev:
annelie skrev:

jag tänkte mig barnklänning :hmm:
men när du säger det, det syns ju tycker jag att det ligger åt "fel" håll...
Jag tänkte göra klänningar till tjejerna med blommorna på livet lite på sidan och en rosa klockad kjol :D
Av Nettan
Monia skrev:
Jag tänkte göra klänningar till tjejerna med blommorna på livet lite på sidan och en rosa klockad kjol :D
Zitter ockzå med blomtyget och vet inte riktigt vad det zkall bli.
Vill gärna ze bild på dina klänningar när de blir klara.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?