Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

camsch skrev:
keah skrev:
mimpen skrev:
keah skrev:Tack mimpen! Vilken fin. :-) Ska försöka få hit en bild också.
Kul om du gillar den!
Bild

Bild

Det blir min nya pysselpåse på språng där aktuellt mönster, måttband, penna, nålar, sax och annat smått kan förvaras. :vågen:
Så fin :love:
Blev alldeles glad av att se den!
Ja, visst blir man! Den blir liksom finare och finare ju mer jag tittar på den. :D
keah skrev:
camsch skrev:
keah skrev:
mimpen skrev:
keah skrev:Tack mimpen! Vilken fin. :-) Ska försöka få hit en bild också.
Kul om du gillar den!
Bild

Bild

Det blir min nya pysselpåse på språng där aktuellt mönster, måttband, penna, nålar, sax och annat smått kan förvaras. :vågen:
Så fin :love:
Blev alldeles glad av att se den!
Ja, visst blir man! Den blir liksom finare och finare ju mer jag tittar på den. :D
Jättefin :love:
camsch skrev:
SaraLj skrev:Och nu har jag hämtat! Jag är så glad! Det var ett armband och ett halsband gjort av två gafflar, supercoola!!! :tumup: :vågen: :vågen: :vågen: :D :heart: ...och en (typ) julgransboll som jag ska studera närmare för att se om jag kan replikera.
Jätteglad för alltihopa!!!!! Speciellt armbandet som jag känner kommer att bli ett favoritsmycke....
Skönt att det kom fram, och det verkade ju som armbandet passade :)
Det var min favorit också av det jag skickade.

Har tagit lite bilder, hoppas det är OK att jag lägger in...

Bild
BildBild
Bild
Häftiga! Har du värmt gafflarna då och sedan böjt dem?
camsch skrev:
SaraLj skrev:Och nu har jag hämtat! Jag är så glad! Det var ett armband och ett halsband gjort av två gafflar, supercoola!!! :tumup: :vågen: :vågen: :vågen: :D :heart: ...och en (typ) julgransboll som jag ska studera närmare för att se om jag kan replikera.
Jätteglad för alltihopa!!!!! Speciellt armbandet som jag känner kommer att bli ett favoritsmycke....
Jag fick trycka ihop det lite till för att det skulle passa. Jag har handleder som ett litet barn.... :rodna:
Maddemoa skrev:
camsch skrev:

Har tagit lite bilder, hoppas det är OK att jag lägger in...
Häftiga! Har du värmt gafflarna då och sedan böjt dem?
Nej, det är faktiskt bara ren handkraft med tång... men innan jag kom på att man åtminstone kan sätta fast dem i ett skruvstäd så hann jag få rejäla blåsor i händerna :lol:

Jag hittade tipset här: http://www.youtube.com/watch?v=dWQ113rE014
Mina gafflar var inte fullt så mjuka kan jag väl säga :lol:
Wow! Känns som att gaffelarmbandet kan bli "årets pysseljulklapp"! :mrgreen: Får nog ta en tur på nån loppis och leta schyssta gaffalr, för tror inte det blir poppis att ta dem man har i lådan hemma... :roll:
GAH vad ni är snabba! Nåja, 1/3 klar, 1/3 ska fästas lite trådar och 1/3 hoppas jag blir tillräckligt bra för att skicka. ;)
detta har jag fått!!! en liten handväska i underbara färger och med hjärtan såklart. jag fick behålla den i typ 10sec dock, sedan rusade sonen iväg med den, högtjutandes och gömde den i sin säng :heart:
Maddemoa skrev:Bild
Arbetet pågår! Hoppas att min mottagare gillar lila.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?