Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Oj, upptäckte nu att den extra garnstumpen som skulle varit med i mitt paket ligger kvar här. :oops: Var tänkt att användas om man vill alternera presenten lite. 8)
annelithor Skickat/Fått
Ellla Skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Skickat /Fått
kristinek Skickat/Ej fått
Maddemoa skickat/Ej fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Skickat/Fått
Smultronbarn Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
Fjärilen skrev: Så här ser dom ut :D
Bild
Det är alltså 7 vimplar, varav 3 med påskiga applikationer. Jag har inte gjort applikationer sen jag gick i mellan stadiet typ så det var inte helt lätt att komma ihåg hur man gjorde. Sen försökte jag sy kantsömen på maskin vilket slutade med totalt haveri. Så det blev till att googla fram hur man syr langettstygn och då blev jag hel nöjd med resultatet :vågen:
OMG. :siishah: :love: :love:
annelithor Skickat/Fått
Ellla Skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Skickat /Fått
kristinek Skickat/Ej fått
Maddemoa skickat/fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått
Senast redigerad av Maddemoa den ons apr 11, 2012 18:17, redigerad totalt 1 gånger.
Jag kan ha fått utan att veta det, är fortfarande bortrest.
Fryle skrev:
SaraLj skrev:Jag väntar fortfarande men det är ju påsk nästa år också... 8)
Det var värst vad du har otur i byten. :|
Ja, så himla trist. Ingen uggla och inget påskpynt (i tid i alla fall) . Här kommer en bukett: :blommor: .
Nu har jag fått mitt paket!! Eller ja, det kom fram redan tidigare, men jag har ju varit bortrest! Tack Smultronbarn för det fina påskägget!! :vågen: Gör ingenting att vi får äta lite extra påskgodis såhär efter påsk :mrgreen:
annelithor Skickat/Fått
Ellla Skickat/Fått
Fjärlien Skickat/Fått
Kesti Skickat /Fått
kristinek Skickat/Fått
Maddemoa skickat/fått
nico Skickat /Fått
noranora Skickat/Fått
Saralj skickat/Ej fått
sirisirius Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Ullel Skickat/Fått

Har du fortfarande inte fått?
Gjorde lite efterforskningar iom att jag har lottlistan och enligt det så borde det vara ett paket hos dej...
Fjärilen skrev:

Gjorde lite efterforskningar iom att jag har lottlistan och enligt det så borde det vara ett paket hos dej...
I ugglebytet skickade ju också din byteskompis, men det kom aldrig fram? Har ni annars också postbekymmer där du bor?
kristinek skrev:Nu har jag fått mitt paket!! Eller ja, det kom fram redan tidigare, men jag har ju varit bortrest! Tack Smultronbarn för det fina påskägget!! :vågen: Gör ingenting att vi får äta lite extra påskgodis såhär efter påsk :mrgreen:
Vad roligt att du gillade det! :D Och påskgodis är ju faktiskt lika gott efter påsk. :mums:
Fryle skrev:
Fjärilen skrev:

I ugglebytet skickade ju också din byteskompis, men det kom aldrig fram? Har ni annars också postbekymmer där du bor?
Superskumt! Det kan ju ha kommit idag?! Skulle den som har skickat kunna beskriva paketet så kan jag ringa till postkontoret och höra. Vad jag vet så är det inget annat som kommit bort. Någonsin :shock: ! Men två på kort tid tycker jag tyder på lokalt fel hos min brevbärare, så jag vill gärna ringa....
Det var jag som skickade till dig SaraLJ, och visst jag skickade sent tyvärr men nu är det ju två veckor sedan så det borde verkligen kommit en avi iaf. :?
Skrev tydlig adress och avsändare så om inte så borde det ju kommit tillbaka.
Ett vitt paket eller brunt paket som är cirkus tjugo gånger tjugo cm stort, rektangulärt och lite skramlande. hoppas det hittar fram. :(
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?