Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solkatten
Scilla skrev:
solkatten skrev:Muddtyget, är som en bred tub när jag fick hem det. Ska man klippa isär eller hur är det tänkt att man ska göra??!!
Klipp isär! :D
:dum: :tackar:
Användarens profilbild
Av solkatten
Kan konstatera att jag kommer ha cerise mudd som räcker ett helt liv med tanke på att jag tänkte lite fel när jag beställde hehe :lol:
Användarens profilbild
Av Scilla
solkatten skrev:Kan konstatera att jag kommer ha cerise mudd som räcker ett helt liv med tanke på att jag tänkte lite fel när jag beställde hehe :lol:
:lol:

Jag har för övrigt sytt sex par muddbyxor på några dagar... Kanske borde hitta något annat enkelt och bra mönster nu :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Smilla103
Tass!!!
Användarens profilbild
Av SCSI
solkatten skrev:Kan konstatera att jag kommer ha cerise mudd som räcker ett helt liv med tanke på att jag tänkte lite fel när jag beställde hehe :lol:
Det är bara som du tror - däremot kommer du ha en garderob full med muddbyxor med cerice mudd om ett par månader. ;-)
Användarens profilbild
Av solkatten
SCSI skrev:
Det är bara som du tror - däremot kommer du ha en garderob full med muddbyxor med cerice mudd om ett par månader. ;-)
:app: jag tror dig!!! :vågen:
Av Eloem
tass.. sitter här med tyget jag köpt på tradera och har läst igenom heeela tråden. Ska fixa mudd i morr'n... eller nå'n gång... Detta verkar vara ett enkelt projekt att starta med, eller? ska nog prova med ett lakan först. Har sen tänkt sy i det ostretchiga gardintyget jag köpt på tradera och fodra med lakan för att tyget är lite väl glesvävt. Kommer stt bli så coolt om det blir bra... Blir bara lite fundersam. Har alltid hört att grenen absolut måste vara större bak än fram när man syr byxor annars blir det knasigt. Blir rumpdelen större om man gör som beskrivet eller funkar det bra ändå på något sätt? :hmm: Jag ska sy till en stor tjej så de måste sitta snyggt.
Användarens profilbild
Av solkatten
Jag brukar klippa efter ursprungsbyxan eftersom jag inte förstod vad som menades på beskrivningen. Blir bra tycker jag! Har du ett ostretchigt tyg får du bara se till attdu gör det tillräckligt rymligt vid midjan för att "ta sig i" :)
Lycka till!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av puppan
Om grenen är lika hög fram och bak så blir det lätt pösigt framtill.
När du klipper nu så kommer höjden att bli samma men det är lätt att klippa ned den framtill när du lägger ut de båda delarna sedan.

Måtta mot ett par befintliga byxor som sitter bra i samma material så blir det nog bra. :tumup:
Användarens profilbild
Av Kesti
SCSI skrev:Jag brukar mest bara rita av ett par byxor i lagom storlek och smäcka på mudd i ändarna ...
Sist behövde vi ett par luftiga byxor så jag offrade en sliten vikblöja.

Bild
:Hahaa:
Blöjbyxor! Vad smart! :tumup:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?