Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tinaw skrev:Om de inte behöver gå att vända hinner jag nog sy några stycken fodrade fast ovändbara iaf... 120 kr/styck?Taget, och jag kan avhämta dem på plats
Men jag tycker ju själva vändbarheten är finessen jag!
mian skrev:Jaaaa! Roligt!tinaw skrev:Om de inte behöver gå att vända hinner jag nog sy några stycken fodrade fast ovändbara iaf... 120 kr/styck?Taget, och jag kan avhämta dem på plats
Men jag tycker ju själva vändbarheten är finessen jag!Och råkar det finnas mer flodhäst tyg att sy av så går det extra bra
![]()
Men varför skall du vända demJag tänkte ha mat på insidan av dem
tinaw skrev:mian skrev:Jaaaa! Roligt!tinaw skrev:Om de inte behöver gå att vända hinner jag nog sy några stycken fodrade fast ovändbara iaf... 120 kr/styck?Taget, och jag kan avhämta dem på plats
Men jag tycker ju själva vändbarheten är finessen jag!Och råkar det finnas mer flodhäst tyg att sy av så går det extra bra
![]()
Men varför skall du vända demJag tänkte ha mat på insidan av dem
Jo, man kan ju ha vilken sida utåt man vill om de är vändbara. Idag känner jag för flodhästar, imorgon för ränder, liksom*variationsfreak* (jag är en sån där som kör olika vägar till affären för att inte dö av leda
![]()
)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?